Центри зайнятості проводитимуть виїзні перевірки у роботодавців
Проєкт передбачає процедуру розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття зареєстрованим безробітним, надання соціальних послуг зареєстрованим безробітним, надання застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю (далі – розслідування).
Розслідування передбачає проведення звірки/перевірки достовірності інформації (відомостей), поданих особою під час реєстрації або перереєстрації її як зареєстрованого безробітного та протягом перебування особи у статусі зареєстрованого безробітного, на підставі якої (яких) надається статус зареєстрованого безробітного (особа перебуває у статусі зареєстрованого безробітного), призначається та виплачується матеріальне забезпечення на випадок безробіття, надаються соціальні послуги, а також інформації (відомостей), на підставі якої (яких) надається застрахованій особі допомога по частковому безробіттю.
Розслідування проводитимуть філії регіональних центрів зайнятості, а також міські, районні та міськрайонні центри зайнятості за період перебування особи у статусі зареєстрованого безробітного або отримання застрахованою особою допомоги по частковому безробіттю.
Обмін інформацією здійснюється між Державним центром зайнятості, ДПС, Пенсійним фондом України, Мін’юстом та Адміністрацією Держприкордонслужби.
Якщо під час проведення звірки виявлено невідповідність (невідповідності) інформації (даних) стосовно особи (застрахованої особи), центром зайнятості здійснюється перевірка у страхувальника, роботодавця або фізичної особи – підприємця, яка є застрахованою особою, стосовно цих виявлених невідповідностей шляхом будь-яких засобів комунікації, у т. ч. електронних, або виїзної перевірки.
Рішення про проведення розслідування шляхом виїзних планових та позапланових перевірок приймається керівником центру зайнятості.