Якою буде інспекція з благоустрою населеного пункту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України затвердило Типове положення про інспекцію з благоустрою населеного пункту.

інспекція з благоустрою населеного пункту

Інспекцію з благоустрою населеного пункту можуть утворювати сільські, селищні, міські ради. Основними її завданнями є здійснення контролю за:

  • станом благоустрою населеного пункту;
  • виконанням правил благоустрою території населеного пункту, в т. ч. організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій.

У разі створення інспекції як виконавчого органу відповідної сільської, селищної або міської ради – призначається керівник інспекції. Працівників інспекції призначають на посади та звільняють з посад згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Тобто працівники інспекції є посадовими особами місцевого самоврядування. Інспекція утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.

Наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 04.07.2023 № 565, яким затверджено типове положення, не набрав чинності.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік безоплатно отриманих основних засобів

Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
45577

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
15566

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
9369

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
46328

Як оформити передачу комунального майна ОМС: облік і проведення

Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
46940

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді