Якою буде інспекція з благоустрою населеного пункту
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Інспекцію з благоустрою населеного пункту можуть утворювати сільські, селищні, міські ради. Основними її завданнями є здійснення контролю за:
- станом благоустрою населеного пункту;
- виконанням правил благоустрою території населеного пункту, в т. ч. організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій.
У разі створення інспекції як виконавчого органу відповідної сільської, селищної або міської ради – призначається керівник інспекції. Працівників інспекції призначають на посади та звільняють з посад згідно із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Тобто працівники інспекції є посадовими особами місцевого самоврядування. Інспекція утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.
Наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 04.07.2023 № 565, яким затверджено типове положення, не набрав чинності.