Фінзвітність бюджетних установ: внесено зміни до порядку заповнення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін вніс зміни до Порядку заповнення форм фінзвітності в державному секторі, затвердженого Наказом №307.

Нові Типові штатні нормативи ЗДО із 01.09.2025

Фінзвітність бюджетних установ: внесено зміни до порядку заповнення

Відповідно до нового проекту, зазначено, що всі форми фінзвітності перевіряються і візуються відповідним органом Казначейства шляхом засвідчення підписом на кожній сторінці всіх форм. При цьому, окрім підпису, також має зазначатись посада, прізвище та ім’я відповідальної особи Казначейства та дата перевірки.

В разі, якщо за технічних причин неможливо подавати фінзвітність до АС "Є-Звітність", то до Казначейства можна подавати її на паперових носіях. Але за умовою подання звітності до АС "Є-Звітність" після усунення обставин, які стали причиною подання звітності на паперових носіях.

За матеріалами Мінфіну

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
17132

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54115

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94669

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113627

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді