Податківці пояснили чи мають право контролюючі органи під час проведення перевірок вимагати від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації ТМЦ.
СКАЧАТИ зразок наказу про інвентаризацію

Контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки (ст. 20 ПКУ).
Якщо платник податків відмовляється від проведення відповідно до вимог ПКУ інвентаризації, то може бути застосовано адміністративний арешт майна платника податків (ст. 94 ПКУ).
За матеріалами ДПС
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
У статті експерт продемонструє приклади розрахунку амортизації основних засобів та проведення, які треба скласти за різних робочих ситуацій
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати