Спрощено управління корпоративними правами держави

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабмін спростив Порядок передачі повноважень з управління корпоративними правами держави уповноваженим органам управління. Зокрема, зменшено перелік документів, які надаються збитковими суб’єктами господарювання.

Уряд спростив передачу повноважень з управління корпоративними правами держави

Положення про бухгалтерську службу зразок ⏬ скачати

Також було виділено в окремий перелік юридичні особи, реєстрація випуску акцій яких не оформлена відповідно до законодавства або акції яких не були зараховані на рахунки депозитарних установ і відповідно на рахунки власника.

Прийнята постанова:

  • забезпечить уніфікацію механізму реалізації проблеми щодо передачі Фонду державного майна (ФДМУ) суб'єктів господарювання, реєстрація випуску акцій яких не оформлена відповідно до законодавства;
  • дозволить Фонду державного майна здійснити належне оформлення корпоративних прав держави в таких суб’єктах господарювання.

«Прийнята постанова – це ще один важливий крок в реалізації стратегії Уряду щодо оптимізації портфелю державної власності. Вона дозволить прискорити процес передачі державних підприємств до Фонду держмайна для приватизації, ліквідації чи ефективного управління. Кабінет Міністрів зменшив перелік документів, що надаються збитковими суб’єктами господарювання, які передаються до сфери управління Фонду та підлягають ліквідації. Таких компаній 103, зокрема, такі як: ПАТ «Укрмедпром», ПАТ «ДАК «Ліки України», ПАТ «ДАХК «Топаз», ДАХК «Київський радіозавод». Прийнята постанова забезпечує передачу цих компаній до Фонду державного майна для подальшої приватизації», – пояснив заступник Міністра економіки України Олексій Соболев.

За його словами, політика Уряду полягає в тому, що в державній власності мають залишитись близько сотні стратегічних підприємств, а всі інші мають бути або приватизовані, або ліквідовані.

Нагадаємо, Комітет з питань економічного розвитку рекомендував прийняти за основу доопрацьований законопроєкт щодо окремих етапів передачі в оренду державного та комунального майна та його приватизації.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році.
183374

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72897

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104231

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35939

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13096

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді