Електронний кабінет страхувальника створено на порталі ПФУ для спрощення та прискорення документообігу між установою, Пенсійним фондом та працівником. Утім, не всі бухгалтери знають, як повноцінно користуватися розширеним функціоналом кабінету.
Під час безплатного вебінару на комунікаційній платформі Цифрового видавництва Експертус фахівець Пенсійного фонду України відповість на питання щодо документів працівника, отримання й зміни даних та інших особливостей роботи у кабінеті страхувальника.
Спікер: заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів ПФУ Юлія Борачук.
Дата та час ввебінару: 22.11.2023 о 10.00.
Поставте своє запитання через форму до 11 листопада 2023 року та отримаєте відповідь у прямому ефірі 22 листопада 2023 року.

