Кабінет Міністрів ухвалив зміни до постанови від 4 серпня 2023 року № 812 «Про затвердження Типового положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб».

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Метою змін є сприяння територіальним громадам в адаптації та інтеграції внутрішньо переміщених осіб. Зокрема, зміни передбачають:
- залучити благодійні організації для розвитку інфраструктури й можливостей територіальних громад;
- чітко визначити склад Рад ВПО, з урахуванням інтересів внутрішніх переселенців;
- розширити перелік документів для кандидатів, які подаються у члени Рад ВПО;
- чітко визначити випадки, у яких достроково припиняються повноваження члена Ради ВПО.
Проєкт змін розроблено Мінреінтеграції на виконання Стратегії державної політики щодо внутрішнього переміщення на період до 2025 року.
Нагадаємо, Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій затвердило новий Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф.
Джерело: офіційний сайт Мінреінтеграції
Щоб форма 1-кб місячна не зайняла багато вашого часу, заповніть її з підказками у статті. Подасте вчасно, бо ми зібрали і граничні терміни, коли необхідно подати звіт, у зручні таблиці. Швидше пірнайте у цей гайд, заповнюймо звіт про виконання будівельних робіт разом
У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
Перехід на Єдиний рахунок для сплати податків, зборів та ЄСВ — це добровільний крок. Однак зважте: якщо на нього перейти, то до кінця звітного року вже відмовитися буде не можна. Як працює ця дана система — у статті.
Навчальні курси бухгалтера у Вищій школі Головбуха для бюджетних установ розробили наші експерти спеціально для підвищення кваліфікації бухгалтерів. Опануйте тонкощі бухгалтерії від нарахування зарплати та податків до обліку та ревізій.
Маєте знати, як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та чи потрібна згода працівників.