Щоб вирішити службові питання, керівники установ направляють працівників у відрядження, бухгалтерія відшкодовує їм витрати, нараховує заробітну плату. Це звична процедура для кожної установи. Утім, інколи трапляються ситуації, що лише на перший погляд прості, а щоб їх вирішити, потрібно проаналізувати і порівняти між собою не один нормативний документ чи роз’яснення. Приміром, чи має право бухгалтер оплатити проїзд, якщо працівник виїде у відрядження з місця відпустки? Що робити коли вартість житла з ПДВ перевищує граничну суму витрат? Чи виплачувати добові за вихідні дні?
Відповіді на ці та інші не менш болючі запитання читайте у статті колишнього ревізора.
Читати відповіді
Що робити, коли премія припадає на період відрядження?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
У консультації розглянемо, що є підставою для відрядження, як скласти кошторис витрат та терміни звітування у бюджетних установах.
Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
Наказ про відрядження директора: ☝️ Як правильно скласти ☝️ Як не припуститися помилок у формулюваннях ☝️Зразок наказу для завантаження.
Наказ на відрядження складають на особу, яку направляють для виконання роботи за кордон або в інший населений пункт. Експерт надає готові зразки наказі про відрядження або про його припинення.
Які проведення використовувати, коли працівники подають авансові звіти на відрядження – продемонструємо на шести прикладах. А також розглянемо, як відобразити в бухгалтерському обліку ці операції за різних ситуацій.