Постановою №458 від 12 травня 2021 року Уряд вніс зміни до постанови "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів".
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Держпідприємства мають у двомісячний термін забезпечити приведення у відповідність з Постановою № 458 фінансових планів суб'єктів господарювання державного сектору економіки, що належать до сфери їх управління, та перегляд облікових політик відповідно до законодавства.
Відповіно до нової Постанови, суб'єкти господарювання державного сектору здійснюють нарахування резерву сумнівних боргів на підставі проведеної оцінки сумнівності дебіторської заборгованості на звітну дату. Така оцінка повинна враховувати платоспроможність окремих дебіторів та результати претензійно-позовної роботи щодо них.
За матеріалами КМУ
Ви класний бухгалтер і в бухгалтерському обліку вам немає рівних? Покажіть свій результат - пройдіть самоперевірку власних знань!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури