Міноборони тестує автоматизовану обліку та звітності у військових частинах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство оборони впроваджує автоматизовані системи обліку у військових частинах. Це допоможе у плануванні, веденні обліку та звітності за напрямком тилового забезпечення.

Міноборони тестує автоматизовану систему забезпечення у військових частинах

📈 Чи індексувати зарплату в червні та липні 2025

«Фактично, це відцифрований журнал обліку продуктів, пально-мастильних матеріалів, речового майна. Автоматизація процесів для нас – це економія часу. Це надзвичайно важливо під час війни. Бюрократія має залишитися в минулому. Тому ми звернулися за допомогою до компаній, які мають відповідний досвід побудови цифрової інфраструктури. Зокрема, вже відгукнулась компанія, яка погодилася допомагати Міноборони на волонтерських засадах», – розповів заступник Міністра оборони Віталій Половенко. 

Окрім цього, автоматизація допоможе:

  • підвищити ефективність управління;
  • зменшити кількість помилок через людський фактор;
  • створити єдине середовище зберігання електронних документів;
  • пришвидшити виконання однотипних операцій;
  • збільшити ефективність аудиту. 

Запровадження такого технічного рішення у першу чергу має спростити життя начальникам продовольчої, речової служби та служби пально-мастильних матеріалів у військових частинах. 

«Наприклад, якщо говорити про харчування. Відтепер начальник продовольчої служби, коли складатиме меню на тиждень, бачитиме в програмі кількість продуктів на складі, що треба дозамовити, яку кількість продуктів буде використано, крім цього одразу буде підтягуватися калорійність страв», – пояснив Віталій Половенко.

Програму вже тестували в кількох військових частинах, наразі фінальні випробування відбуваються в зоні бойових дій. 

Нагадаємо, Міноборони запроваджує облік військового майна в електронній формі.

Джерело: офіційний сайт МОУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як вести касові операції: практичні поради

Попри активне використання безготівкових розрахунків, касові операції залишаються актуальними для бюджетних установ. Розглянемо, як вести касу в 2025 році: які форми застосовувати, як правильно оприбутковувати готівку, які документи оформлювати та які граничні суми встановлені для розрахунків готівкою.
12644

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67242

Типова кореспонденція субрахунків з переміщення активів

Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
23716

Акти звірки взаєморозрахунків: зразок і правила заповнення

Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
44449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді