Для сільського, селищного, міського голови закон не передбачає делегування кадрових повноважень керівникам відділів, управлінь та інших виконавчих органів.
Нові Типові штатні нормативи ЗДО із 01.09.2025

Про це йдеться у листі НАДС № 133-р/з від 06 травня 2021 року.
Пояснює НАДС це тим, що відповідно до Закону про місцеве самоврядування сільський, селищний, міський голова:
- вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів,
- здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету,
- призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради.
Крім того, відповідно до Закону про службу в ОМС, голова виконує інші повноваження щодо проходження служби посадовими особами ОМС і може діяти лише на підставі відповідних законів.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті