◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги. Ці зміни впроваджуються для того, щоб зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою для всіх:
- для фондів і волонтерів;
- для організацій та інституцій, які отримують допомогу;
- для держави.
Цифровий механізм дозволить:
- позбутись паперів, а, значить, і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги
- фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці.
«Нові правила завезення гуманітарної допомоги в першу чергу важливі, щоб гуманітарна допомога точно доходила до тих, кому вона дійсно потрібна. Цифрова система дозволить бачити весь рух гуманітарки від потрапляння її до України до розподілу. Також система допоможе відслідковувати, що планується до завезення, впливати на цей процес через збір інформації про реальні потреби в допомозі, запобігати задвоєнню допомоги та спрямовувати її туди, де в цьому є найбільша потреба. Наприклад, типовою є ситуація, коли в одну й ту саму громаду різні організації завозять схожу допомогу, а інші громади залишаються з незакритою потребою», – наголосила Міністр соціальної політики Оксана Жолнович.
З моменту запуску цифрової системи:
- до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу;
- було сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисячі декларацій.
Мінсоцполітики нагадує, до 1 квітня ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (органи місцевого самоврядування, фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням.
Джерело: офіційний сайт Мінсоцполітики