10 червня 2021 року запроваджено електронні трудові книжки, зокрема набуває чинності Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі".
Як відзвітувати про зарплату до статистики? ►►► Дізнайтеся за результатами тесту✔️

Починаючи з 2004 року призначення пенсійних виплат здійснюється за даними обліку трудової діяльності працівника у Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Якщо у людини є трудовий стаж до 2004 року, внести цю інформацію в електронний реєстр можна самостійно або за допомогою роботодавця.
Наразі паперові трудові книжки використовуються для обчислення спеціального стажу, для підтвердження стажу у відповідній сфері тощо. За допомогою електронної трудової книжки необхідну інформацію можна отримати на порталі Пенсійного фонду.
Переглянути наявну про себе інформацію можна на порталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua). Доступ роботодавців до електронних даних буде здійснюватись у випадках, передбачених законодавством.
За матеріалами Мінекономіки
Сума авансу має бути не менша за оплату фактично відпрацьованого часу. Платити більше — небезпечно. Пояснимо коли та чому
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Треба скласти наказ про звільнення працівника у 2025 році? Скачайте шаблони наказів: за власним бажанням, за ініціативою роботодавця, у зв’язку зі скороченням штату або прогулами.
У 2025 році оплата праці працівників культури залежить від тарифної сітки, категорії закладу й місцевого бюджету. Розберемо посадові оклади, надбавки, доплати, а також дамо зразки штатного розпису й відповіді від експерта Міністерства культури та інформаційної політики.
Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
У випадку смерті працівника з ним варто припинити трудові відносини та провести розрахунок. Розглянемо, які документи необхідно оформити і як провести остаточний розрахунок