Режим “без паперів”: як буде впроваджуватись

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Команда Мінцифри перетворює державу на зручний сервіс, щоб система працювала для людини. Верховна Рада ухвалила відповідний законопроект №5495 про paperless у першому читанні.

Оплата праці в дитячих садках — спробувати БЕЗПЛАТНО

Режим “без паперів”: як буде впроваджуватись

Мінцифри працює зараз у чотирьох основних напрямах:

  • Цифрове законодавство — порядок надання кожної послуги чітко регламентовано законами, постановами Кабінету Міністрів України або наказами профільних міністерств.
  • Цифрові документи — цифровий паспорт у застосунку Дія вже став офіційним нарівні з фізичним. Із 23 серпня його прийматимуть в усіх установах України: від приватних до державних.
  • Електронний документообіг — для цифрових документів потрібна надійна система електронного документообігу. Для того, щоб все працювало швидко та зручно, вона має відповідати ЕС ASIC та єдиному стандарту для бізнесу та влади.
  • Е-послуги для всіх життєвих ситуацій — на порталі Дія доступні вже понад 70 онлайн-послуг для українців. Серед яких найшвидші у світі: реєстрація бізнесу, комплексна послуга єМалятко для батьків новонароджених, оформлення допомоги з безробіття тощо.

Зараз Мінцифри працює над впровадженням цілого пакета послуг, які також функціонуватимуть у Дії: подання заяви на шлюб, запис у чергу до дитячого садочка, довідка про місце навчання, призначення пенсії чи субсидії, декларація з сімейним лікарем, е-лікарняний тощо. До 2024 року Мінцифри планує оцифрувати 100% послуг.

За матеріалами Урядового порталу

Режим “без паперів”: як буде впроваджуватись
АЛЛА ВОЛОВЕНКО,експерт Експертус Головбух
МІСЦЕВИЙ ФІНОРГАН МАЄ ЗНАТИ ⭐️як звітувати про стан фінансування соцвиплат після 1 березня ⭐️яку форму звіту застосувати та на які КЕКВ орієнтуватися

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170857

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44783

Погодинна оплата праці 2025/2026: формула, приклади і особливості з ЄСВ

Потрібно розрахувати зарплату за погодинною оплатою праці у 2025–2026 роках? У цьому огляді — формула, приклад нарахування, роз’яснення щодо мінімальної зарплати, бази ЄСВ та погодинної оплати викладачів
156942

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83440

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді