Команда Мінцифри перетворює державу на зручний сервіс, щоб система працювала для людини. Верховна Рада ухвалила відповідний законопроект №5495 про paperless у першому читанні.
Оплата праці в дитячих садках — спробувати БЕЗПЛАТНО

Мінцифри працює зараз у чотирьох основних напрямах:
- Цифрове законодавство — порядок надання кожної послуги чітко регламентовано законами, постановами Кабінету Міністрів України або наказами профільних міністерств.
- Цифрові документи — цифровий паспорт у застосунку Дія вже став офіційним нарівні з фізичним. Із 23 серпня його прийматимуть в усіх установах України: від приватних до державних.
- Електронний документообіг — для цифрових документів потрібна надійна система електронного документообігу. Для того, щоб все працювало швидко та зручно, вона має відповідати ЕС ASIC та єдиному стандарту для бізнесу та влади.
- Е-послуги для всіх життєвих ситуацій — на порталі Дія доступні вже понад 70 онлайн-послуг для українців. Серед яких найшвидші у світі: реєстрація бізнесу, комплексна послуга єМалятко для батьків новонароджених, оформлення допомоги з безробіття тощо.
Зараз Мінцифри працює над впровадженням цілого пакета послуг, які також функціонуватимуть у Дії: подання заяви на шлюб, запис у чергу до дитячого садочка, довідка про місце навчання, призначення пенсії чи субсидії, декларація з сімейним лікарем, е-лікарняний тощо. До 2024 року Мінцифри планує оцифрувати 100% послуг.
За матеріалами Урядового порталу
МІСЦЕВИЙ ФІНОРГАН МАЄ ЗНАТИ ⭐️як звітувати про стан фінансування соцвиплат після 1 березня ⭐️яку форму звіту застосувати та на які КЕКВ орієнтуватися
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану.