Психіатричний огляд: що пропонують змінити

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
МОЗ оприлюднив проєкт змін до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.

психіатричний огляд

МОЗ пропонує звузити коло надавачів медпослуг, які проводитимуть попередні, періодичні та позачергові психіатричні огляди.

Огляди проводитимуть:

  1. надавачі медпослуг, які:
    • отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія;
    • уклали договір про медичне обслуговування населення з НСЗУ за групами послуг «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та/або «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами».
  1. заклади охорони здоров’я Державного управління справами, заклади охорони здоров’я в системі Міноборони, СБУ, СЗРУ, Держспецзв’язку, МВС, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія, забезпечують надання медичної допомоги та є користувачами електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ).

Огляд проводитиме лікар-психіатр, який працює за основним місцем роботи в означеному закладі на умовах повної зайнятості, зареєстрований в ЕСОЗ, який пройшов тематичне навчання за відповідною програмою.

Для проходження огляду особа має подати документи, що посвідчують особу та надати письмову згоду на обробку персональних даних.

Ці новації пропонують запровадити з наступного року.

Пропозиції та зауваження до проєкту МОЗ приймає до 12.06.2024 на електронну скриньку (e-mail): [email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72435

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103279

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
126

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35628

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12929

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді