Джерелом інформації про лікарняний лист є впровадження електронного реєстру листків непрацездатності, куди лікар повинен вносити всю необхідну інформацію про лікарняний, передбачену Порядком організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.
Запровадження електронних лікарняних – важливий етап побудові системи ефективного електронного документообігу та депаперизації у сфері охорони здоров’я.
Це дозволить суттєво економити бюджетні кошти шляхом мінімізації корупційних ризиків видачі необґрунтованих лікарняних та спрощення процесу отримання страхових виплат.
Заклади охорони здоров’я, що перебувають у сфері управління різних відомств, спільно з МОЗ мають здійснити реєстрацію в електронній системі охорони здоров’я. Таким чином, усі заклади охорони здоров’я відомчого та комунального підпорядкування матимуть однакові сервіси для своїх пацієнтів.
Тобто з 4 червня 2021 року в Україні запроваджена цільова модель формування та видачі «е-лікарняних» та розпочався перехідний період впровадження.
Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України
- ⭐️ Всеукраїнська професійна сертифікація бухгалтерів — 2021 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Оплата праці в умовах посткарантину СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Оплата праці в дитячих садках СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Лікарняні через COVID-19 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Зарплата в бюджеті СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️ПДВ у бюджетних установах СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Лікарняні та декретні: як платити і звітувати у 2021 році СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.