Електронний кабінет: формуємо витяг щодо розрахунку з бюджетом та фондами соціального страхування

Електронний кабінет платника податків, це електронний сервіс веб-порталу ДПС України, який допомагає платнику працювати з органами податкової служби в режимі реального часу. Через нього можна як відправляти звіти, так і отримувати поточну інформацію про стан розрахунків з бюджетом у вигляді витягу.

Електронний кабінет: формуємо витяг щодо розрахунку з бюджетом та фондами соціального страхування

Розглянемо покроково інструкцію, як правильно сформувати витяг щодо розрахунку з бюджетом.

КРОК №1

Увійти до приватної частини Електронного кабінету одним з наступних способів:

  • з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого надавача електронних довірчих послуг;
  • ідентифікацією через id.gov.ua (MobileID, BankID);
  • за допомогою мобільного за стосунку «Дія».

КРОК №2

У головному меню Електронного кабінету обрати розділ «Заяви, запити для отримання інформації»

КРОК №3

Встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13Запити»

КРОК №4

Із запропонованого переліку вибрати форму Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС:

  • J1300204 – для юридичних осіб
  • F1300204 – для фізичних осіб

КРОК №5

В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обрати відповідний територіальний орган ДПС (за умовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натиснути кнопку «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

  • найменування; прізвище ім'я, по батькові платника податків;
  • податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
  • дата відправлення Запиту до органів ДПС.

(Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши познаку «Авто розрахунок»)

КРОК №6

Після заповнення Запиту треба його зберегти, підписати кваліфікованим електронним підписом та відправити.

Підписаний документ можливо переглянути у вкладці «Відправлені документи», а квитанцію про обробку – у вкладці «Вхідні документи».

КРОК №7

Для перевірки надходження відповіді необхідно перейти до розділу «Вхідні/ вихідні документи» обрати необхідну отриману відповідь.

УВАГА!

Відповідь на запит надсилається платнику податків через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «J1400204» - для юридичних осів або «F/J1400204» - для фізичних осіб.

Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені запиту, з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення запиту до органів ДПС.

КРОК №8

Для перегляду/друку/скачування документу необхідно відкрити документ та вчинити одну з дій – ПЕРЕГЛЯД/ДРУКУВАТИ/СКАЧАТИ.

Джерело: ДПС у Дніпропетровській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Плата за землю: приклад заповнення декларації

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю – покрокова інструкція заповнення й зразок. Також знайдете про застосування звільнення від плати за землю під час війни та його декларування.
47629

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді