Е-журнал «Головбух Бюджет» проводить безплатний вебінар на тему платних послуг, які надають бюджетні установи. Реєструйтеся та отримайте експертні відповіді на свої питання.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ВЕБІНАР
Платні послуги – додаткове джерело надходжень бюджетних установ, яким зазвичай бракує бюджетного фінансування. Редакція е-журналу «Головбух Бюджет» проводить безплатний вебінар на цю тему для своїх читачів та переплатників.
Що роглянемо на вебінарі:
- які питання щодо платних послуг треба внормувати найперше,
- як розрахувати собівартість послуги та що врахувати в обліку, щоб Держаудитслужба не мала до установи претензій;
- проаналізуємо типові помилки, яких припускаються бухгалтери.
Дата та час проведення: 26 листопада 2024 року, об 11.00.
Спікер: керівник експертної групи Експертус Головбух Олена Озерова.
Програма вебінару «Платні послуги бюджетних установ: як організувати, надати й обліковувати»
- Як надавати й безпечно використовувати надходження.
- Чи розробляти положення про платні послуги та які документи треба підготувати.
- Що врахувати у вартості платних послуг та як їх облікувати.
- Які помилки шукає Держаудитслужба та як їх уникнути.
Щоб переглянути вебінар і отримати СЕРТИФІКАТ, попередньо зареєструйтеся на захід!
Як правильно подати заяву-розрахунок лікарняних до ПФУ? Завантажуйте зразок і використовуйте перевірений алгоритм, щоб заповнити все з першого разу!
Експерт підкаже, за які помилки в бухобліку несе відповідальність бухгалтер, як уникнути фінансових збитків та що зробити, щоб мінімізувати ризики.
Докладно на прикладах розглянемо, скільки становить зарплата головного бухгалтера в бюджетній установі, бухгалтера-викладача в школі, економіста-бухгалтера. Все в цифрах та таблицях.
Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників