Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установах

Ось і розпочався процес інвентаризації 2024. Щоб полегшити вам роботу ми зібрали добірку публікації, які стануть вашим помічником і путівником по проведенню інвентаризації у 2024 році без помилок.

Перш за все зупинімося на процесі проведення інвентаризації. У цій статті ми розглянули терміни, етапи проведення інвентаризації та оформлення її результатів.

Коли оформлюватиме документи, обов’язково скористайтеся зразком заповнення наказу про проведення інвентаризації.

наказ про проведення інвентаризації

В блоці ж нижче отримаєте відповіді на гарячі запитання з приводу інвентаризації в бюджетних установах від ваших колег.

Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установахЛюдмила Кравченко, керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух

 Комісія встановила пересортицю. Як врегулювати інвентаризаційну різницю?  У якому розмірі МВО понесуть матеріальну відповідальність за нестачу? 
 Як виправити помилки в інвентаризаційних документах?  Комісія виявила основні засоби, які установа списала з балансу, але працівники все одно їх використовують. Що робити? 
 Як заповнювати матеріали інвентаризації: від руки чи за допомогою комп’ютера? З ким із працівників можна укласти договір про повну матеріальну відповідальність?
 Як провести інвентаризацію розрахунків із дебіторами й кредиторами?  Як під час інвентаризації видати або прийняти матеріальні цінності? 

 

Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установахСвітлана Лістрова, експерт із трудового та податкового законодавства, Київ

 Як провести інвентаризацію, якщо майно, розміщене на окупованій території, знищили?  У школі треба списати й демонтувати будівлю котельні. Маємо Акт обстеження будівлі й дозвіл місцевої ради. Які ще документи оформити? 
 У 2023 році були виконані роботи щодо встановлення системи відеоспостереження, до якої включені й камери відеоспостереження. Як показати їх в актах інвентаризації?  Чи можна вважати нецільовим використанням коштів створення об’єкта основних засобів (необоротних активів) за рахунок поточних видатків за КЕКВ 2240? 
 У бюджетній установі оголосили простій. До кабінетів установи немає доступу, бо працівники забрали ключі додому. Через це провести інвентаризацію не маємо змоги. Що робити в цій ситуації?

 

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33347

Наказ про проведення інвентаризації – зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації – документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте наш зразок наказу про проведення інвентаризації у році.
147546

Ліквідаційна вартість основних засобів в бюджетних установах

Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку.
41118

Порядок проведення інвентаризації 2024

Провести річну інвентаризацію необхідно до 31 грудня звітного року. У статті розповімо про порядок проведення інвентаризації, а саме: що інвентаризувати, коли обов'язково проводити інвентаризацію, хто проводить інвентаризацію та терміни її проведення. Виокремимо етапи інвентаризації та з’ясуємо як оформити її результати.
114453

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
121839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді