Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ось і розпочався процес інвентаризації 2024. Щоб полегшити вам роботу ми зібрали добірку публікації, які стануть вашим помічником і путівником по проведенню інвентаризації у 2024 році без помилок.

Перш за все зупинімося на процесі проведення інвентаризації. У цій статті ми розглянули терміни, етапи проведення інвентаризації та оформлення її результатів.

Коли оформлюватиме документи, обов’язково скористайтеся зразком заповнення наказу про проведення інвентаризації.

наказ про проведення інвентаризації

В блоці ж нижче отримаєте відповіді на гарячі запитання з приводу інвентаризації в бюджетних установах від ваших колег.

Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установахЛюдмила Кравченко, керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух

 Комісія встановила пересортицю. Як врегулювати інвентаризаційну різницю?  У якому розмірі МВО понесуть матеріальну відповідальність за нестачу? 
 Як виправити помилки в інвентаризаційних документах?  Комісія виявила основні засоби, які установа списала з балансу, але працівники все одно їх використовують. Що робити? 
 Як заповнювати матеріали інвентаризації: від руки чи за допомогою комп’ютера? З ким із працівників можна укласти договір про повну матеріальну відповідальність?
 Як провести інвентаризацію розрахунків із дебіторами й кредиторами?  Як під час інвентаризації видати або прийняти матеріальні цінності? 

 

Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установахСвітлана Лістрова, експерт із трудового та податкового законодавства, Київ

 Як провести інвентаризацію, якщо майно, розміщене на окупованій території, знищили?  У школі треба списати й демонтувати будівлю котельні. Маємо Акт обстеження будівлі й дозвіл місцевої ради. Які ще документи оформити? 
 У 2023 році були виконані роботи щодо встановлення системи відеоспостереження, до якої включені й камери відеоспостереження. Як показати їх в актах інвентаризації?  Чи можна вважати нецільовим використанням коштів створення об’єкта основних засобів (необоротних активів) за рахунок поточних видатків за КЕКВ 2240? 
 У бюджетній установі оголосили простій. До кабінетів установи немає доступу, бо працівники забрали ключі додому. Через це провести інвентаризацію не маємо змоги. Що робити в цій ситуації?

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73680

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
6277

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
115933

Актуальні бланки для інвентаризації у 2025 році

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню
223637

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді