Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
Наказ про проведення інвентаризації – документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте наш зразок наказу про проведення інвентаризації у році.
Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку.
Провести річну інвентаризацію необхідно до 31 грудня звітного року. У статті розповімо про порядок проведення інвентаризації, а саме: що інвентаризувати, коли обов'язково проводити інвентаризацію, хто проводить інвентаризацію та терміни її проведення. Виокремимо етапи інвентаризації та з’ясуємо як оформити її результати.
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.