Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ось і розпочався процес інвентаризації 2024. Щоб полегшити вам роботу ми зібрали добірку публікації, які стануть вашим помічником і путівником по проведенню інвентаризації у 2024 році без помилок.

Перш за все зупинімося на процесі проведення інвентаризації. У цій статті ми розглянули терміни, етапи проведення інвентаризації та оформлення її результатів.

Коли оформлюватиме документи, обов’язково скористайтеся зразком заповнення наказу про проведення інвентаризації.

наказ про проведення інвентаризації

В блоці ж нижче отримаєте відповіді на гарячі запитання з приводу інвентаризації в бюджетних установах від ваших колег.

Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установахЛюдмила Кравченко, керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух

 Комісія встановила пересортицю. Як врегулювати інвентаризаційну різницю?  У якому розмірі МВО понесуть матеріальну відповідальність за нестачу? 
 Як виправити помилки в інвентаризаційних документах?  Комісія виявила основні засоби, які установа списала з балансу, але працівники все одно їх використовують. Що робити? 
 Як заповнювати матеріали інвентаризації: від руки чи за допомогою комп’ютера? З ким із працівників можна укласти договір про повну матеріальну відповідальність?
 Як провести інвентаризацію розрахунків із дебіторами й кредиторами?  Як під час інвентаризації видати або прийняти матеріальні цінності? 

 

Ваш помічник під час інвентаризації в бюджетних установахСвітлана Лістрова, експерт із трудового та податкового законодавства, Київ

 Як провести інвентаризацію, якщо майно, розміщене на окупованій території, знищили?  У школі треба списати й демонтувати будівлю котельні. Маємо Акт обстеження будівлі й дозвіл місцевої ради. Які ще документи оформити? 
 У 2023 році були виконані роботи щодо встановлення системи відеоспостереження, до якої включені й камери відеоспостереження. Як показати їх в актах інвентаризації?  Чи можна вважати нецільовим використанням коштів створення об’єкта основних засобів (необоротних активів) за рахунок поточних видатків за КЕКВ 2240? 
 У бюджетній установі оголосили простій. До кабінетів установи немає доступу, бо працівники забрали ключі додому. Через це провести інвентаризацію не маємо змоги. Що робити в цій ситуації?

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9605

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125357

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364551

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147616

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді