НАДС затвердило професійний стандарт «Керуючий справами виконавчого апарату (комітету)».
Інвентаризація-2024: відповіді на гарячі запитання
Керуючий справами виконавчого апарату (комітету) організовує ефективну роботу виконавчого апарату обласної, районної, районної у місті ради та/або апарату міської, селищної, сільської ради та її виконавчого комітету.
Код підкласу (групи) професії згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» для цієї посади – 1229.3. Сьомий рівень згідно з Національною рамкою кваліфікацій.
Визначили компетентності, знання, уміння/навички, комунікацію, відповідальність і автономію за цією посадою за трудовими функціями:
- здійснення організаційно-правового забезпечення діяльності апарату (виконавчого апарату) ради;
- управління персоналом апарату (виконавчого апарату) ради;
- організація діловодства (документообігу) апарату (виконавчого апарату) ради;
- забезпечення ефективної взаємодії та співпраці між структурними підрозділами (виконавчими органами);
- організація роботи виконавчого комітету ради;
- організація проведення засідань постійних комісій та сесії обласної та районної ради;
- організація та забезпечення зовнішньої комунікації апарату (виконавчого апарату) ради.
Податкова соціальна пільга у 2024 році надає можливість зменшити розмір ПДФО. Хто має право на ПСП 2024, як її застосовувати, для кого призначена «дитяча» ПСП та який її розмір, які документи потрібні для застосування такої ПСП, які коди ознак ПСП застосовувати при складанні Додатка 4ДФ Податкового розрахунку – відповіді на ці питання у даному огляді.
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
«Тобі догана! Будеш тепер без премії і матеріалки», – сказав керівник установи бухгалтерові. А все через те що бухгалтер вчасно не надав працівникам розрахункові листи про зарплату. Він захотів розібратися, чи правомірно його покарали. Сам не впорався, тож по допомогу звернувся до редакції. Чи справді через догану він втратить премію? Чи зможе отримати хоча б матеріалку? Експерт знає відповіді.
Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало