За якими бюджетними програмами складатимуть паспорти
Безплатний вебінар «Платні послуги бюджетних установ»
Паспорти бюджетних програм складають усі головні розпорядники бюджетних коштів за кожною бюджетною програмою. Однак Правила визначали перелік бюджетних програм, за якими не складають паспорти. Мінфін цей перелік скоротив. З 01.01.2025 не складатимуть паспорти лише за бюджетними програмами:
- які створюються протягом року за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
- з повернення кредитів до бюджету;
- за загальнодержавними видатками та кредитуванням.
Натомість, з 01.01.2025 їх складатимуть за бюджетними програмами:
- Пенсійного фонду України щодо пенсійного забезпечення;
- за заходами щодо відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування громадянинові вартості конфіскованого та безхазяйного майна, стягнутого в дохід держави, відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб;
- за заходами щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою.
Окрім цього, у формі звіту про виконання паспорта бюджетної програми видалили гриф його затвердження.
Наказ Мінфіну від 31.10.2024 № 544, яким внесені зміни, набере чинності з 01.01.2025.