За якими бюджетними програмами складатимуть паспорти
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Чи вилучати святкові дні з розрахунку відпускних і компенсації🧐
Паспорти бюджетних програм складають усі головні розпорядники бюджетних коштів за кожною бюджетною програмою. Однак Правила визначали перелік бюджетних програм, за якими не складають паспорти. Мінфін цей перелік скоротив. З 01.01.2025 не складатимуть паспорти лише за бюджетними програмами:
- які створюються протягом року за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
- з повернення кредитів до бюджету;
- за загальнодержавними видатками та кредитуванням.
Натомість, з 01.01.2025 їх складатимуть за бюджетними програмами:
- Пенсійного фонду України щодо пенсійного забезпечення;
- за заходами щодо відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування громадянинові вартості конфіскованого та безхазяйного майна, стягнутого в дохід держави, відшкодування шкоди, завданої фізичній чи юридичній особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб;
- за заходами щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою.
Окрім цього, у формі звіту про виконання паспорта бюджетної програми видалили гриф його затвердження.
Наказ Мінфіну від 31.10.2024 № 544, яким внесені зміни, набере чинності з 01.01.2025.