Податківці роз’яснюють, що податковим номером платника податків є:
- код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України — для юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів (резидентів та нерезидентів);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків — фізичної особи, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від того, аби його прийняти, та повідомили про це податкову і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який надає контролюючий орган, платникам, визначеним у пункті 2.4 розділу ІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (управителі майна, інвестори, виконавці проектів, тощо).
Податковий номер платника податків містять всі видані державними органами свідоцтва, довідки, інші документи або повідомлення, а також всі податкові декларації (розрахунки, звіти), документи на сплату податків і зборів, фінансові документи платників податків, тощо.
За інформацією ГУ ДФС у Львівській області
Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
Експерт підскаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали.
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації бюджетної установи. А після набуття чинності наказу Мінфіну від 18.01.2024 № 23 додатково Казначейство у тримісячний строк переукладатиме з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
У консультації про заповнення електронної форми реєстраційної картки, яка використовується для реєстрації учасників бюджетного процесу. Розглянемо, хто і який розділ заповнює та як заповнити кожне поле форми.
Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету, відповідно до вимог частини другої статті 10 Бюджетного кодексу України, формується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.