Податківці нагадали, що з метою підвищення рівня інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів, ЄСВ розроблено та впроваджено новий сервіс «Е-повідомлення».
💝День бухгалтера 2025 з тими, хто розуміє вас із півцифри
Платники податків, користувачі електронного кабінету, мають можливість в розділі «Вхідні / вихідні документи» / «Вхідні» / «Повідомлення» отримати електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів та миттєво направити до територіального органу ДПС, в якому обліковують такі суми, заяву про перерахування коштів в електронному форматі.
В інформаційному повідомленні про помилкову сплату платежів за формою «J/F14000» зазначають реквізити платіжної інструкції, а саме: код територіального органу ДПС, код територіальної громади, код та назва платежу, дата, номер та сума платіжної інструкції, бюджетний або небюджетний рахунок IBAN.
Окрім цього, посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань є керівником підприємства, установи, організації, чи самозайнятою особою, чи фізичною особою – платником податків, також мають можливість отримувати додаткове повідомлення шляхом приєднання до сервісу «Info TAX».
Автоматична відправка електронних інформаційних повідомлень про помилкову сплату платежів здійснюється засобами ІКС ДПС о 9.00 годині, в робочі дні, крім понеділка, за транзакціями про сплату за попередній банківський день.
За інформацією ГУ ДПС у Донецькій області
Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану.