Чи потрібно повідомляти податкову про отримання або знищення печатки?

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Відповідно до нормативно-правових актів з питань оподаткування платник податків не зобов’язаний повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки.

Чи потрібно повідомляти податкову про отримання або знищення печатки?

Законом України від 15 квітня 2014 року № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» внесено зміни до низки кодексів та законів України, які спрямовані, зокрема, на перехід до добровільності використання печаток суб’єктами господарювання приватного права.

Згідно з п. 4 ст. 62 Господарського кодексу України підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки. Водночас стаття 128, що визначає особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання визначаються, не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.

Нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки.

Разом з цим, узагальнюючи норми Податкового кодексу України, форми документів, які подаються до контролюючого органу (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису фізичної особи – підприємця або посадових осіб – юридичної особи печаткою за її наявності.

Джерело: ДПС у Житомирській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виплати підприємцям у Додатку 4ДФ

Чотири приклади заповнення Додатку 4ДФ, коли виплачуєте працівнику, який є фізособою-підприємцем, заробітну плату, орендну плату, винагороду за цивільно-правовим договором чи оплату за товар
7956

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
82

Податкова декларація з рентної плати — заповнення від експерта

Підкажемо, як скласти розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води, аби уникнути можливих помилок. Також надаємо актуальні бланки декларації з рентної плати та розрахунків до неї
16908

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді