Публічна інформація — це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.
Публічна інформація ДФС стає доступною завдяки:
1) систематичному та оперативному оприлюдненню інформації:
- в офіційних друкованих виданнях;
- на офіційному веб-порталі ДФС, субсайтах територіальних органів ДФС;
- на єдиному державному веб-порталі відкритих даних;
- на інформаційних стендах у приміщеннях органів ДФС;
- будь-яким іншим способом;
2) відповідям на запити про надання інформації.
Запит на інформацію установа-запитувач може подати в усній чи письмовій формі, особисто або поштою, електронною поштою, факсом або по телефону.
Запит має містити:
- ПІБ (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, з приводу якого запитувач зробив запит на інформацію, якщо йому це відомо;
- підпис і дату, якщо запит на інформацію письмовий.
На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту отримувач проставляє відмітку про отримання цього запиту і цю ж копію повертає запитувачу.
Структурні підрозділи отримувача запиту, які володіють запитуваною інформацією, надають у визначені Законом строки достовірну, точну та повну інформацію за запитами.
Аби отримати інформацію від ДФС, установа може скористатися відповідною формою для подання запиту на отримання публічної інформації, якою володіють органи ДФС. Форму запиту можна отримати на офіційному субсайті у розділі "Публічна інформація" або ж заповнити Форму запиту в електронному вигляді.
За інформацією ГУ ДФС у Закарпатській області