Мінрегіон розробив нові критерії для їдалень і харчоблоків у закладах освіти

Ремонт харчових блоків у школах має відбуватися комплексно — з урахуванням площі та специфіки приміщень навчального закладу. Зокрема, кухні мають бути укомплектовані тепловим, холодильним та технологічним промисловим обладнанням — слайсерами, міксерами тощо.

Мінрегіон розробив нові критерії для їдалень і харчоблоків у закладах освіти

Більш детально про концепцію оновлення харчоблоків розповів заступник Міністра розвитку громад та територій Іван Лукеря під час панельної дискусії на Форумі «Реформа системи шкільного харчування».

«Наша мета — перетворити старі харчоблоки у сучасні, комфортні та безпечні простори для дітей. Відтак, у приміщеннях шкільних їдалень мають бути практичні меблі та м’яке освітлення, загальний мінімалістичний інтер’єр з використанням екологічних оздоблювальних матеріалів. А для якісного та швидкого обслуговування людей у харчоблоці треба обов’язково налаштувати технологічний процес приготування їжі», — підкреслив заступник Міністра.

Він наголосив, що саме такими критеріями для харчоблоків мають користуватися проектувальники під час будівництва та реконструкції шкіл у всіх регіонах України. Зокрема, за словами Івана Лукері, успішними прикладами харчоблоків можна назвати відповідні приміщення у таких навчальних закладах:

  • школа «Поділля» у Вінниці;
  • школа №15 у Маріуполі;
  • навчально-виховний комплекс «Надія» с. Пісочин та школа у с. Наталино, Харківської області.

На регіональному форумі «Реформа шкільного харчування», який відбувся за участі Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля та першої леді Олени Зеленської були присутні представники профільних міністерств, органів місцевого самоврядування, державних підприємств та громадських організацій.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3481

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13839

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14874

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді