Мінрегіон розробив нові критерії для їдалень і харчоблоків у закладах освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ремонт харчових блоків у школах має відбуватися комплексно — з урахуванням площі та специфіки приміщень навчального закладу. Зокрема, кухні мають бути укомплектовані тепловим, холодильним та технологічним промисловим обладнанням — слайсерами, міксерами тощо.

Мінрегіон розробив нові критерії для їдалень і харчоблоків у закладах освіти

Більш детально про концепцію оновлення харчоблоків розповів заступник Міністра розвитку громад та територій Іван Лукеря під час панельної дискусії на Форумі «Реформа системи шкільного харчування».

«Наша мета — перетворити старі харчоблоки у сучасні, комфортні та безпечні простори для дітей. Відтак, у приміщеннях шкільних їдалень мають бути практичні меблі та м’яке освітлення, загальний мінімалістичний інтер’єр з використанням екологічних оздоблювальних матеріалів. А для якісного та швидкого обслуговування людей у харчоблоці треба обов’язково налаштувати технологічний процес приготування їжі», — підкреслив заступник Міністра.

Він наголосив, що саме такими критеріями для харчоблоків мають користуватися проектувальники під час будівництва та реконструкції шкіл у всіх регіонах України. Зокрема, за словами Івана Лукері, успішними прикладами харчоблоків можна назвати відповідні приміщення у таких навчальних закладах:

  • школа «Поділля» у Вінниці;
  • школа №15 у Маріуполі;
  • навчально-виховний комплекс «Надія» с. Пісочин та школа у с. Наталино, Харківської області.

На регіональному форумі «Реформа шкільного харчування», який відбувся за участі Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля та першої леді Олени Зеленської були присутні представники профільних міністерств, органів місцевого самоврядування, державних підприємств та громадських організацій.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
144422

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
316

Касова книга — бланк | зразок

Касова книга слугує для узагальнення обліку готівкових операцій за день. Як правильно вести касову книгу у бюджетній установі? Чим відрізняється ведення касової книги в електронному вигляді? З’ясуємо разом
45819

Облік спецодягу в бюджетних установах

Облік спецодягу на підприємстві здійснити легко із порадами та підказками у статті. Допоможемо відобразити надходження, використання та списання спецодягу в бухгалтерському обліку. Скачайте готові бухпроведення і працюйте без помилок.
31682

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді