Мінекономіки інформує об обов'язкової реєстрації електронних адрес державних підприємств та ОМС в ЄСІТС

У зв’язку з реалізацією чергового етапу реформи судової гілки влади з 05.10.2021 запроваджено електронну систему створення та обміну процесуальних документів між судом та учасниками судових проваджень.

 Мінекономіки інформує об обов'язкової реєстрації електронних адрес державних підприємств та ОМС в ЄСІТС

Рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21 «Про затвердження Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи» затверджено Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – Положення).

Відповідно до пункту 8 Положення підсистема «Електронний кабінет» є підсистемою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС), захищений вебсервіс, що має офіційну адресу в інтернеті (https://cabinet.court.gov.ua), який забезпечує процедуру реєстрації користувачів в ЄСІТС, а також подальшу автентифікацію таких осіб з метою їх доступу до підсистем (модулів) ЄСІТС.

Тобто, створення процесуальних документів та їх пересилання, а також отримання таких документів від суду, відповідно до вимог процесуального законодавства відбуватиметься в Електронному кабінеті.

Відповідно до пункту 10 Положення адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, судові експерти, державні органи та органи місцевого самоврядування, суб'єкти господарювання державного та комунального секторів економіки реєструють свої офіційні електронні адреси в ЄСІТС в обов'язковому порядку. Інші особи реєструють свої офіційні електронні адреси в ЄСІТС у добровільному порядку.

Реєстрація електронних адрес також повинна здійснюватись на виконання вимог частини шостої статті 6 Господарського процесуального кодексу України, частини шостої статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України та частини шостої статті 14 Цивільного процесуального кодексу України.

Також на обов’язковій реєстрації електронних адрес Державна судова адміністрація України наголосила листом від 04.10.21 № 15-17853/21, яким просила довести вказану інформацію до відома підпорядкованих підприємств.

Ураховуючи, що державні підприємства також є/або у майбутньому можуть бути учасниками судових проваджень, Міністерство економіки України доводить до відома державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінекономіки вказану інформацію та наголошує на необхідності виконання вимог процесуального законодавства.

Джерело: Міністерство економіки України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Тимчасове заступництво головного бухгалтера: як оплатити

Головбух установи захворів, тож на час його хвороби головним призначено найдосвідченішого бухгалтера. У статті розповімо, як оформити та оплатити тимчасове виконання обов’язків головного бухгалтера
10423

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
17147

Зразок наказу про преміювання працівників

За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
293807

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
144385

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді