Верховна Рада розпочала розгляд проекту Постанови щодо пропозицій до Держбюджету-2022

Проектом Постанови пропонується Верховній Раді України схвалити висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2022 рік як Бюджетні висновки Верховної Ради України.

 Верховна Рада розпочала розгляд проекту Постанови щодо пропозицій до Держбюджету-2022

Проектом Постанови передбачається Кабінету Міністрів України доручити підготувати проект Закону України про Державний бюджет України на 2022 рік до другого читання відповідно до Бюджетних висновків Верховної Ради України та подати його на розгляд Верховної Ради України у двотижневий строк з дня набрання чинності цією Постановою.

Згідно з висновками та пропозиціями, показники проекту Державного бюджету на 2022 рік розраховані виходячи з основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку на 2022 рік, передбачених у схваленому постановою КМУ від 31.05.2021р. №586 прогнозі на 2022-2024рр. та у Декларації-2022-2024, зокрема:

прогноз номінального ВВП становить 5368,7 млрд грн (факт за 2020 р. - 4191,9 млрд грн, прогноз на 2021 р. - 4505,9 млрд грн), його реальне зростання - на рівні 3,8% (факт за 2020 р. - падіння на 4%, прогноз на 2021 р. - зростання на 4,6%), індекс споживчих цін /грудень до грудня попереднього року/ - 106,2% (факт за 2020 р. - 105%, прогноз на 2021 р. - 107,3%).

Загальні показники проекту Державного бюджету на 2022 рік є такими:

  • доходи - у сумі 1267,4 млрд грн (більше фактичних за 2020 р. на 191,4 млрд грн, або на 17,8%, та затверджених із змінами на п.р. на 159,96 млрд грн, або на 14,4%);
  • видатки - у сумі 1441,9 млрд грн (більше фактичних за 2020 р. на 153,8 млрд грн, або на 11,9%, та затверджених із змінами на п.р. на 96,9 млрд грн, або на 7,2%);
  • повернення кредитів - у сумі 10,28 млрд грн (більше фактичних за 2020 р. на 0,76 млрд грн, або на 8%, та затверджених із змінами на п.р. на 1,7 млрд грн, або на 19,7%);
  • надання кредитів - у сумі 23,74 млрд грн (більше фактичних за 2020 р. на 8,7 млрд грн, або на 57,9%, та затверджених із змінами на п.р. на 6,1 млрд грн, або на 34,9%);
  • дефіцит (фінансування) - у сумі 188 млрд грн (менше фактичних за 2020 р. на 29,6 млрд грн, або на 13,6%, та затвердженого із змінами на п.р. на 58,6 млрд грн, або на 23,8%).

Проект Постанови зареєстровано за № 6000-П.

Джерело: Верховна Рада України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3470

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13834

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14868

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді