Платник ПДВ має реєструвати в ЄРПН податкову накладну/розрахунок коригування (далі — ПН/РК), реєстрація яких була зупинена, у день, коли настала одна з подій:
- прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН;
- рішення суду про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН набрало законної сили;
- комісія регіонального рівня протягом п’яти робочих днів не зареєструвала в окремому реєстрі ПН/РК, реєстрація яких була зупинена, та/або не прийняла рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК щодо платників ПДВ, у яких обсяг постачання, зазначений в ПН/РК, становить менше 30 млн грн;
- комісія регіонального рівня протягом семи робочих днів не зареєструвала в окремому Реєстрі ПН/РК, реєстрація яких була зупинена, та/або не прийняла рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН щодо платників ПДВ, у яких обсяг постачання, зазначений в ПН/РК, становить більше 30 млн грн включно.
Скачати податкову накладну за новою формою
Платник ПДВ може оскаржити рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН у порядку, визначеному законодавством, з урахуванням строків давності (ст. 56, ст. 102 ПК). Якщо податківці задовольнили скаргу платника ПДВ, це є підставою для реєстрації в ЄРПН ПН/РК, зазначених у скарзі.
Відтак, якщо орган ДФС прийняв рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або задовольнив скаргу платника ПДВ, відповідальність за порушення терміну реєстрації цих ПН/РК в ЄРПН застосовується з наступного дня за днем прийняття відповідного рішення органу ДФС.
Якщо на день прийняття цього рішення платник ПДВ не може зареєструвати ПН/РК через недостатність коштів на рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ, він не звільняється від відповідальності за порушення терміну реєстрації ПН/РК.
За інформацією ГУ ДФС у Рівненській області