Коли при складанні ПН або РК зазначається код ознаки джерела податкового номера «3»?

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Згідно з п. 4 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (із змінами і доповненнями) (далі – Порядок № 1307), рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» податкової накладної, передбачений для заповнення даних щодо отримувача (покупця), заповнюється у разі постачання товарів/послуг платнику ПДВ та у разі складання податкової накладної відповідно до п. 10 Порядку № 1307.

Незаконне звільнення: чиїм коштом відгукнеться

 Коли при складанні ПН або РК зазначається код ознаки джерела податкового номера «3»?

Порядок складання розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – розрахунок коригування) аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених Порядком № 1307 (п. 21 Порядку № 1307).

У разі заповнення рядка «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» податкової накладної заповнюється рядок «код».

У рядку «код» податкової накладної зазначається ознака джерела податкового номера відповідно до реєстру, якому належить податковий номер особи, зокрема, 3 – реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (для платників податків, які не включені до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі – ЄДРПОУ).

Відповідно до п. 2.2 розділу II Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300 (із змінами) (далі – Порядок № 1588), реєстраційний (обліковий) номер присвоюється платникам податків, які не включені до ЄДРПОУ, та які визначені у п. 2.4 розділу II Порядку № 1588. За структурою реєстраційний (обліковий) номер платника податків є 9-ти значним.

Реєстраційний (обліковий) номер платника податків надається контролюючими органами:

  1. уповноваженими особами договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи при взятті на облік договору згідно з Порядком № 1588;
  2. управителями майна при взятті на облік договорів управління майном згідно з Порядком № 1588;
  3. інвесторами (операторами) за угодами про розподіл продукції;
  4. виконавцями (юридичними особами – нерезидентами) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги та представництвами донорських установ в Україні;
  5. іноземними дипломатичними представництвами та консульськими установами, представництвами міжнародних організацій в Україні (далі – дипломатична місія) у разі взяття їх на облік згідно з п. 4.9 розділу IV Порядку № 1588 або як платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  6. іноземними компаніями, організаціями, утвореними відповідно до законодавства інших держав, у разі взяття їх на облік згідно з п. 3.4 розділу III та/або розділу V Порядку № 1588.

Отже, код ознаки джерела податкового номера «3» зазначається у випадках, коли складання податкової накладної або розрахунку коригування здійснюється платниками/платникам податків, які не включені до ЄДРПОУ та які визначені у п. 2.4 розділу II Порядку № 1588.

Джерело: ДПС у Дніпропетровській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виплати підприємцям у Додатку 4ДФ

Чотири приклади заповнення Додатку 4ДФ, коли виплачуєте працівнику, який є фізособою-підприємцем, заробітну плату, орендну плату, винагороду за цивільно-правовим договором чи оплату за товар
7956

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
82

Податкова декларація з рентної плати — заповнення від експерта

Підкажемо, як скласти розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води, аби уникнути можливих помилок. Також надаємо актуальні бланки декларації з рентної плати та розрахунків до неї
16908

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді