Електронний кабінет: ДПС повідомляє о старті роботи SmartID від Приватбанк

ДПС повідомляє о можливості використання хмарних підписів SmartID від Приватбанку в Електронному кабінеті. Від тепер доступна авторизація та підпис документів за допомогою SmartID.

 Електронний кабінет: ДПС повідомляє о старті роботи SmartID від Приватбанк

Як це працює:

- оберіть хмарний підпис та АЦСК;

- отримайте посилання;

- скануйте QR-код.

ДПС дотримується заданого вектору спрощення сплати податків, зручності та запровадження нових технологій, тому планує незабаром запустити хмарний підпис інших акредитованих центрів сертифікації ключів.

Джерело: ДПС у Черкаській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341612

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90421

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66152

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3504

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13870

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді