Із 28 листопада у Вінницькій, Луганській, Миколаївській, Одеській, Сумській, Харківській, Чернігівській, Донецькій, Запорізькій, Херсонській областях увели воєнний стан.
У зв’язку з цим роботу центрів обслуговування платників (ЦОП) ДФС у цих регіонах забезпечує за ст. 9 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII, тобто виключно на підставі та в межах повноважень, визначених Конституцією, Податковим та Митними кодексами та іншими законами, що регламентують роботу органів ДФС.
Суб’єктів ЦОП прийматиме за Регламентом ГУ ДФС:
- початок робочого дня — о 9:00 год.;
- перерва на обід — з 13:00 до 13:45 год.;
- закінчення робочого дня — о 18:00 год., у п’ятницю — о 16:45 год.
Щоб забезпечити безпеку відвідувачів та працівників, залучених до роботи в ЦОП, керівник ЦОП, за погодженням з координатором ЦОП, у разі виникнення позаштатних ситуацій та за наявності достатніх підстав може тимчасово змінити графік роботи ЦОП. Про це ДФС додаково повідомить на регіональному субсайті та безпосередньо у ЦОП.
За інформацією Прес-служби ДФС України
З 26.11.2018 у десяти областях України ввели воєнний стан. Це може позначитися на правах і свободах громадян, а також на роботі бюджетних установ. Дізнайтеся про вимоги воєнного стану, які змінять наше життя у цей період.
Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Нові типові форми первинних документів для обліку господарських операцій із запасами діють з початку 2023 року. Тож установи мають їх використовувати, а за галузевої потреби розробити та затвердити додаткові самостійно. Як визначити реквізити та форму, читайте у статті.