Для ОМС затвердили примірне положення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін затвердив примірне положення про місцеву комісію з питань розподілу публічних інвестицій

Для ОМС затвердили примірне положення

Як підтверджувати добові з 12.10.2025🧐

Рада міністрів АР Крим, місцева держадміністрація, виконавчий орган (виконавчий комітет) сільської, селищної, міської ради утворюватиме місцеву комісію з питань розподілу публічних інвестицій. Ця комісія є тимчасовим консультативно-дорадчим органом щодо розподілу коштів місцевих бюджетів на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів (далі — проєктів) та програм публічних інвестицій (далі — програм).

Примірне положення визначає основні завдання, функції, права цієї комісії, а також порядок проведення засідань.

Основним завданням комісії є:

  • розподіл публічних інвестицій на середньостроковий період з урахуванням критеріїв пріоритетності, ступеня готовності та наявності відповідного джерела фінансового забезпечення;
  • застосування єдиних підходів до визначення оптимальних джерел та механізмів фінансового забезпечення проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій регіону (територіальної громади) з огляду на характеристики таких проєктів та програм;
  • забезпечення дотримання граничних обсягів видатків, надання кредитів з місцевих бюджетів та місцевого та гарантованого боргу на середньостроковий період за різними складовими публічних інвестицій для забезпечення боргової стійкості та мінімізації фіскальних ризиків;
  • сприяння ефективному використанню коштів місцевих бюджетів на підготовку та реалізацію проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій регіону (територіальної громади).

Наказ Мінфіну від 15.04.2025 № 202, який затверджує примірне положення, не набрав чинності. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
115362

Внутрішній контроль в бюджетній установі 2025

Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
23

Актуальні бланки для інвентаризації у 2025 році

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
222141

Акт проведення замірів палива

Облік паливо-мастильних матеріалів в установі в окремих випадках вимагає встановити або переглянути норми витрат палива, встановити базові норми витрати палива на нестандартну техніку, обґрунтувати списання палива понад установлені норми, а також проконтролювати фактичне його споживання. Це все можливо під час проведення вимірювань витрачання палива автомобілем чи іншим транспортним або технічним (наприклад, генератор) засобом. За його результатами складають акт проведення замірів витрат палива. Розглянемо це детальніше
68

Порядок проведення інвентаризації у 2025 році

Із 1 жовтня річна інвентаризація у 2025 році офіційно розпочалася! Якщо ще не почали — встигніть зробити це до 31 грудня. У статті підготували для вас детальний алгоритм-порядок проведення інвентаризації 2025. Говоримо, коли і що інвентаризувати, чи є особливості інвентаризації під час воєнного стану та як оформити її результати.
148885

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді