Е-лікарняні: у МОЗ почала роботу безкоштовна телефонна «гаряча лінія»

Міністерство охорони здоров’я спільно з партнерами з Міністерства соціальної політики, Міністерства цифрової трансформації, Національної служби здоров'я, Пенсійного Фонду та Фонду соціального страхування України, за підтримки проекту Світового банку запустили роботу контактного центру.

 Е-лікарняні: у МОЗ почала роботу безкоштовна телефонна «гаряча лінія»


Його працівники надають людям консультації з питань, пов’язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна, зателефонувавши за номером “гарячої лінії” 1677.

Контактний центр працюватиме щоденно упродовж трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 08 до 22 години, аби люди могли отримати відповіді на питання у будь-який момент.

“Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили “гарячу лінію” і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх”, – заявила заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.

Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров'я лікарі сформували понад 3,9 медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН). На їхній підставі в реєстрі ПФУ сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 млрд грн.

“Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів”, – відзначила Марія Карчевич.

Джерело: МОЗ

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3487

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13846

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14886

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2943

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді