НАДС планує до 1 червня 2022 року завершити класифікацію усіх посад держслужби

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Сьогодні в державних органах України впроваджується інформаційна система управління людськими ресурсами (HRMIS), яка повинна забезпечить функціонування єдиної централізованої бази даних працівників державних органів, автоматизацію та цифровізацію процесів, пов’язаних з управлінням персоналом та нарахуванням зарплати.

Допомогатор

Пошук по Класифікатору професій


 НАДС«До системи підключено 85 державних органів та внесено дані щодо 21749 державних службовців. Система HRMIS підтвердила свою ефективність. Водночас маємо аналізувати і ризики подальшого впровадження HRMIS. Ідеться про формальний підхід до впровадження HRMIS у деяких державних органах, брак IT-фахівців в НАДС з впровадження та супроводження HRMIS. Також, суттєво затримується початок другої фази проекту», - про це наголосила Голова НАДС Наталія Алюшина під час сесії Політичного діалогу Україна-ЄС з питань реформи державного управління.

Наразі вже функціонують підсистеми «Штат і персонал», «Зарплата та табель», «Кабінет самообслуговування», «Публічний портал». У другій фазі планується впровадження підсистеми «Аналітика та звітність» та модулів «Підвищення рівня професійної компетентності», «Оцінювання результатів службової діяльності».

Аналізуючи хід реформи системи оплати праці держслужбовців, Наталія Алюшина відзначила концептуальні моменти законопроекту з впровадження єдиних підходів в оплаті праці держслужбовців на основі класифікації посад. Документ передбачає прозору структуру зарплати на основі класифікації посад з обмеженими преміальними виплатами на рівні до 30% та сталою часткою заробітної плати на рівні 70%.

НАДС

«До 1 червня 2022 року заплановано завершити класифікацію усіх посад державної служби. Ідеться про процес класифікації понад 200 тисяч посад, а також – координацію роботи класифікаційних комітетів в усіх державних органах. З 2023 року заплановано запровадження нової моделі оплати праці державних службовців в усіх державних органах», - підкреслила Наталія Алюшина.

НАДС

Для подальшого розвитку та впровадження реформи системи оплати праці державних службовців та з огляду на комплексність завдань існує потреба у посиленні інституційної спроможності НАДС людськими ресурсами, зокрема, зовнішньо залученими співробітниками у рамках проектів підтримки, для участі в зборі та обробці аналітичних даних, методичної допомоги в ході проведення класифікації та інших.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70041

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
183440

Оплата праці педагогічних працівників: посадові оклади 2025/2026 року

Розміри окладів педагогічних працівників у 2025/2026 році визначаються за ЄТС. Про по посадові оклади педпрацівників, учителів ДЮСШ і науково-педагогічних працівників поговоримо у статті. Також маємо приклади нарахування зарплати педпрацівникам, що допоможуть вирішити ваші робочі ситуації
427314

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51139

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді