У закладах охорони здоров’я, надання соцпослуг і соцзахисту функціонуватимуть відділи інфекційного контролю

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У закладах охорони здоров’я, надання соцпослуг і соцзахисту функціонуватимуть відділи інфекційного контролю

МОЗ затвердив три порядки і дві інструкції щодо організації профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я (ЗОЗ) й установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення (УСЗН) та затвердив Положення про відділ з інфекційного контролю ЗОЗ/УСЗН.

Докладніше ►►►

Відділ з інфекційного контролю є самостійним структурним підрозділом в ЗОЗ/УСЗН незалежно від форми власності та підпорядкування. Відділ підпорядкований безпосередньо керівнику ЗОЗ/УСЗН. Його структуру та штатний розпис визначають залежно від розміру і спеціалізації ЗОЗ/УСЗН, виду медичної допомоги.

До складу Відділу ЗОЗ, які надають медичну допомогу у стаціонарних умовах цілодобово, входять як мінімум:

  • лікар-епідеміолог/госпітальний епідеміолог;

  • помічник лікаря-епідеміолога — мінімум один на кожні 250 ліжок;

  • клінічний провізор/координатор з адміністрування антимікробних препаратів;

  • сектор з покращення гігієни рук/працівники, які виконують функції координатора з гігієни рук, його заступника, інструктора/тренера, спостерігача, спеціаліста зі збору та аналізу даних;

  • лікар будь-якої лікарської спеціальності/координатор навчання і підготовки з профілактики інфекцій та інфекційного контролю;

  • статистик.

У УСЗН та ЗОЗ, що надають медичну допомогу в амбулаторних умовах або в стаціонарних умовах не цілодобово, керівник Відділу виконує функції координатора з гігієни рук. До складу Відділу входять як мінімум інструктор/тренер та спеціаліст зі збору та аналізу даних.

Джерело: наказ МОЗ від 03.08.2021 № 1614, чинний з 29.10.2021

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
17062

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54056

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
2537

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді