У закладах охорони здоров’я, надання соцпослуг і соцзахисту функціонуватимуть відділи інфекційного контролю

У закладах охорони здоров’я, надання соцпослуг і соцзахисту функціонуватимуть відділи інфекційного контролю

МОЗ затвердив три порядки і дві інструкції щодо організації профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я (ЗОЗ) й установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення (УСЗН) та затвердив Положення про відділ з інфекційного контролю ЗОЗ/УСЗН.

Докладніше ►►►

Відділ з інфекційного контролю є самостійним структурним підрозділом в ЗОЗ/УСЗН незалежно від форми власності та підпорядкування. Відділ підпорядкований безпосередньо керівнику ЗОЗ/УСЗН. Його структуру та штатний розпис визначають залежно від розміру і спеціалізації ЗОЗ/УСЗН, виду медичної допомоги.

До складу Відділу ЗОЗ, які надають медичну допомогу у стаціонарних умовах цілодобово, входять як мінімум:

  • лікар-епідеміолог/госпітальний епідеміолог;

  • помічник лікаря-епідеміолога — мінімум один на кожні 250 ліжок;

  • клінічний провізор/координатор з адміністрування антимікробних препаратів;

  • сектор з покращення гігієни рук/працівники, які виконують функції координатора з гігієни рук, його заступника, інструктора/тренера, спостерігача, спеціаліста зі збору та аналізу даних;

  • лікар будь-якої лікарської спеціальності/координатор навчання і підготовки з профілактики інфекцій та інфекційного контролю;

  • статистик.

У УСЗН та ЗОЗ, що надають медичну допомогу в амбулаторних умовах або в стаціонарних умовах не цілодобово, керівник Відділу виконує функції координатора з гігієни рук. До складу Відділу входять як мінімум інструктор/тренер та спеціаліст зі збору та аналізу даних.

Джерело: наказ МОЗ від 03.08.2021 № 1614, чинний з 29.10.2021

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
35573

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді