
МОЗ затвердив три порядки і дві інструкції щодо організації профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я (ЗОЗ) й установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення (УСЗН) та затвердив Положення про відділ з інфекційного контролю ЗОЗ/УСЗН.
Докладніше ►►►
Відділ з інфекційного контролю є самостійним структурним підрозділом в ЗОЗ/УСЗН незалежно від форми власності та підпорядкування. Відділ підпорядкований безпосередньо керівнику ЗОЗ/УСЗН. Його структуру та штатний розпис визначають залежно від розміру і спеціалізації ЗОЗ/УСЗН, виду медичної допомоги.
До складу Відділу ЗОЗ, які надають медичну допомогу у стаціонарних умовах цілодобово, входять як мінімум:
лікар-епідеміолог/госпітальний епідеміолог;
помічник лікаря-епідеміолога — мінімум один на кожні 250 ліжок;
клінічний провізор/координатор з адміністрування антимікробних препаратів;
сектор з покращення гігієни рук/працівники, які виконують функції координатора з гігієни рук, його заступника, інструктора/тренера, спостерігача, спеціаліста зі збору та аналізу даних;
лікар будь-якої лікарської спеціальності/координатор навчання і підготовки з профілактики інфекцій та інфекційного контролю;
статистик.
У УСЗН та ЗОЗ, що надають медичну допомогу в амбулаторних умовах або в стаціонарних умовах не цілодобово, керівник Відділу виконує функції координатора з гігієни рук. До складу Відділу входять як мінімум інструктор/тренер та спеціаліст зі збору та аналізу даних.
Джерело: наказ МОЗ від 03.08.2021 № 1614, чинний з 29.10.2021
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану.
Окрім основної відпустки чимало бюджетників мають додаткові відпустки. Одна з них — щорічна додаткова відпустка, наприклад за вислугу років. У статті говоримо, як надавати такі відпустки, чим щорічні додаткові відпустки відрізняються від щорічних основних відпусток та інших додаткових відпусток. У пригоді стануть і приклади — беріть у роботу і нехай працюється легше!