Уряд впроваджує системи енергоменеджменту у бюджетних будівлях

Уряд підтримав проект постанови «Про впровадження систем енергетичного менеджменту та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

 Уряд впроваджує системи енергоменеджменту у бюджетних будівлях


Йдеться про впровадження енергоменеджменту у будівлях органів центральних та державних органів виконавчої влади, обласних державних адміністрацій та державних підприємств та установ. Про це повідомив перший заступник Міністра розвитку громад та територій Василь Лозинський.

«Енергоменеджмент — це базова ланка для впровадження енергоефективності. Аби заощадити на енергії, необхідно розуміти наявні ресурси та характеристики будівель. Зокрема, йдеться про моніторинг енергоспоживання та аналіз показників. Це дозволить оптимізувати енерговитрати у будівлях та спланувати енергоощадні заходи», — зазначив Василь Лозинський.

Щорічно близько 2 мільярдів гривень з державного бюджету витрачається на споживання комунальних послуг та енергоносіїв органами виконавчої влади, та близько 30 мільярдів гривень усіма бюджетними будівлями. Завдяки впровадженню систем енергоменеджменту відбудеться значна економія на оплату комунальних послуг.

З прийняттям проекту постанови розпочато виконання Закону України «Про енергетичну ефективність».

Раніше Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов повідомив, що енергоефективність — це «вакцина» від газової залежності. Водночас наголосив, що програма Фонду енергоефективності «Енергодім» дозволяє ОСББ оновлювати власний житловий фонд та відшкодовувати частину витрат на впровадження енергоефективних заходів. Зазначимо, наступного року з Державного бюджету України до Фонду енергоефективності буде спрямовано 2,6 млрд грн. Включаючи наявні кошти, загальний статутний капітал Фонду енергоефективності у 2022 році складе 5,4 млрд грн. Ці гроші підуть на термомодернізацію багатоквартирних житлових будинків у громадах України.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
17116

Зразок наказу про преміювання працівників

За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
293762

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
144339

КОРО: особливості застосування Книги обліку розрахункових операцій

Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?
36231

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді