Уряд впроваджує системи енергоменеджменту у бюджетних будівлях

Уряд підтримав проект постанови «Про впровадження систем енергетичного менеджменту та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

 Уряд впроваджує системи енергоменеджменту у бюджетних будівлях


Йдеться про впровадження енергоменеджменту у будівлях органів центральних та державних органів виконавчої влади, обласних державних адміністрацій та державних підприємств та установ. Про це повідомив перший заступник Міністра розвитку громад та територій Василь Лозинський.

«Енергоменеджмент — це базова ланка для впровадження енергоефективності. Аби заощадити на енергії, необхідно розуміти наявні ресурси та характеристики будівель. Зокрема, йдеться про моніторинг енергоспоживання та аналіз показників. Це дозволить оптимізувати енерговитрати у будівлях та спланувати енергоощадні заходи», — зазначив Василь Лозинський.

Щорічно близько 2 мільярдів гривень з державного бюджету витрачається на споживання комунальних послуг та енергоносіїв органами виконавчої влади, та близько 30 мільярдів гривень усіма бюджетними будівлями. Завдяки впровадженню систем енергоменеджменту відбудеться значна економія на оплату комунальних послуг.

З прийняттям проекту постанови розпочато виконання Закону України «Про енергетичну ефективність».

Раніше Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов повідомив, що енергоефективність — це «вакцина» від газової залежності. Водночас наголосив, що програма Фонду енергоефективності «Енергодім» дозволяє ОСББ оновлювати власний житловий фонд та відшкодовувати частину витрат на впровадження енергоефективних заходів. Зазначимо, наступного року з Державного бюджету України до Фонду енергоефективності буде спрямовано 2,6 млрд грн. Включаючи наявні кошти, загальний статутний капітал Фонду енергоефективності у 2022 році складе 5,4 млрд грн. Ці гроші підуть на термомодернізацію багатоквартирних житлових будинків у громадах України.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13835

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14871

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді