Минфин проинформировал ОГА и исполнительный орган Киевского городского совета об особенностях составления расчетов к проектов местных бюджетов на 2020 год и прогнозов местных бюджетов на 2021-2022 годы.
Относительно местных бюджетов и межбюджетных отношений государственная бюджетная политика будет направлена на:
- развитие среднесрочного бюджетного планирования на местном уровне;
- совершенствование межбюджетного регулирования;
- укрепление финансовой состоятельности местных бюджетов;
- повышение прозрачности и результативности использования бюджетных ресурсов;
- создание двухуровневой системы межбюджетных отношений.
При планировании доходной части, составление расходной части проекту местного бюджета на 2020 год и прогноза на 2021-2022 годы нужно руководствоваться письмом Минфина от 05.09.2019 № 05110-14-6 / 22263.
В частности, в письме приведены плановые показатели на следующий бюджетный год с 01.01.2020:
Также нужно учесть Методические рекомендации по составлению в 2019 году местных бюджетов на среднесрочный период, утвержденные приказом Минфина от 29.03.2019 № 130.
Письмо Минфина от 05.09.2019 № 05110-14-6/22263
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Як правильно відобразити в обліку ОТГ міжбюджетні трансферти, як задокументувати операції з їхньої передачі та які субрахунки використовувати — експертний досвід.
Бюджетний запит – це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів – питання даного огляду.
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок
Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати.