Фактический размер прожиточного минимума в ценах сентября

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

По расчетам Минсоцполитики фактический размер прожиточного минимума для трудоспособных лиц с учетом суммы обязательных платежей в ценах сентября 2019 составляет 4732,67 грн.

То есть законодательно установленный на сентябрь 2019 прожиточный минимум для трудоспособных лиц (2007 грн) занижен по сравнению с его фактическим размером в 2,4 раза или на 2726 грн. Минимальная заработная плата является ниже фактического размера прожиточного минимума для трудоспособных лиц на 560 грн или на 12%.

Средняя заработная плата в Украине в сентябре 2019 выросла на 1,4% по сравнению с предыдущим месяцем и составила 10687 грн. При этом минимальная заработная плата (4173 грн) в сентябре 2019 составила 39,0% от средней зарплаты, тогда как рекомендованное Международной организацией труда и Всемирным банком соотношение должно находиться в пределах 50-60%.

Заработная плата работников отдельных отраслей бюджетной сферы остается ниже, чем средняя по экономике: в образовании — 8439 грн (или 79,0% от средней по экономике), здравоохранении и предоставлении социальной помощи — 6916 грн (или 64,7% от средней по экономике).

Наибольшая средняя зарплата в Донецкой (11907 грн) области и Киеве (15626 грн), самая низкая — в Черновицкой области (8338 грн).

По информации Департамента по вопросам бюджета и оплаты труда аппарата Федерации профсоюзов Украины

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бюджетна програма і програмна класифікація видатків 2025: як не помилитись

Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
8145

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42986

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22977

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9309

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
430907

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді