По расчетам Минсоцполитики фактический размер прожиточного минимума для трудоспособных лиц с учетом суммы обязательных платежей в ценах сентября 2019 составляет 4732,67 грн.
То есть законодательно установленный на сентябрь 2019 прожиточный минимум для трудоспособных лиц (2007 грн) занижен по сравнению с его фактическим размером в 2,4 раза или на 2726 грн. Минимальная заработная плата является ниже фактического размера прожиточного минимума для трудоспособных лиц на 560 грн или на 12%.
Средняя заработная плата в Украине в сентябре 2019 выросла на 1,4% по сравнению с предыдущим месяцем и составила 10687 грн. При этом минимальная заработная плата (4173 грн) в сентябре 2019 составила 39,0% от средней зарплаты, тогда как рекомендованное Международной организацией труда и Всемирным банком соотношение должно находиться в пределах 50-60%.
Заработная плата работников отдельных отраслей бюджетной сферы остается ниже, чем средняя по экономике: в образовании — 8439 грн (или 79,0% от средней по экономике), здравоохранении и предоставлении социальной помощи — 6916 грн (или 64,7% от средней по экономике).
Наибольшая средняя зарплата в Донецкой (11907 грн) области и Киеве (15626 грн), самая низкая — в Черновицкой области (8338 грн).
По информации Департамента по вопросам бюджета и оплаты труда аппарата Федерации профсоюзов Украины
Верховна Рада прийняла в цілому законопроєкт за № 12000 «Про Державний бюджет України на 2025 рік» враховуючи пропозиції комітету ВРУ з питань бюджету. Наразі документ готується на підпис. Після підписання главою держави та офіційного оприлюднення тексту закону, він набере чинності з 01.01.2025. У статті поговоримо про основні показники Держбюджету 2025.
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.