На якому субрахунку облікувати термометри

491
Автор
експерт із бюджетного обліку Експертус Головбух

Запитання

Який субрахунок вибрати для обліку термометрів, які придбали, щоб вимірювати температуру працівників?

Відповідь

Детальний матеріал

Інфрачервоні, електронні й рідинні термометри: як закупити та облікувати

Переглянути

Облік запасів в бюджетних установах проводки ⏬ скачати

Термометри належать до медичних виробів.

Вибір субрахунку залежить від виду термометрів:

  • рідинні — обліковуйте як запаси на субрахунку 1512 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали»;
  • електронні та інфрачервоні — віднесіть до МНМА й обліковуйте на субрахунку 1113 «Малоцінні необоротні матеріальні активи».

Субрахунок 1113 підходить, якщо термометри служать понад рік, а їхня вартість не перевищує ліміту, визначеного в обліковій політиці установи (зазвичай 20 000 грн).

А за яким КЕКВ закуповувати термометри, ми розглянули в е-журналі «Головбух Бюджет». Приклад із готовими бухпроведеннями вже чекають на вас. Долучайтеся!

Чекаємо на вас!                                       

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ 2025/2026

План рахунків — це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому
215608

Облік лікарських засобів та медичних виробів: приклади від експерта

Як МОЗ рекомендує ЗОЗ вести бухгалтерський облік медикаментів та медичних виробів — у публікації розглянемо загальні положення, що стосуються як медзакладів, що є бюджетними установами, так і реорганізованих медзакладів-КНП
47210

Облік автомобільних шин: бланки, зразки, пояснення

Бухгалтер має пам’ятати головне правило експлуатації автомобілів — обов’язковий облік та списання шин в бюджетних установах. Як обліковувати шини, коли їх списувати та які документи для цього необхідні, як ревізори виявляють їх понаднормове списання — дізнаєтеся із публікації
62543

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
391193

Ліквідаційна вартість основних засобів в бюджетних установах

Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку
65508