Як використати кошти від реалізації макулатури

9705

Запитання

Бюджетна установа обліковує бібліотечні фонди, які з часом втратили свою цінність та актуальність. Бухгалтер хоче списати їх з балансу та оприбуткувати як макулатуру. Чи можна кошти від реалізації макулатури використати на поповнення бібліотечних фондів?

Відповідь

Зразки документів для вас:

Так, можна.

Макулатуру, яка утворилась через списання бібліотечних фондів, оприбуткуйте на субрахунок 1518 «Інші виробничі запаси». Аби в подальшому отримати кошти, здайте її спеціалізованому підприємству. Воно має займатися збором та переробкою таких відходів за Законом України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР.

Виправляємо помилки в бухобліку за зразками бухдовідки

Кошти, отримані від здачі макулатури, віднесіть до доходів спеціального фонду кошторису установи. Обліковуйте їх за:

  • кодом класифікації доходів бюджету 25010400 «Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)»;
  • за субрахунком 7211 «Доходи від продажу активів».

Надходження, які одержали від реалізації макулатури, належать до четвертої підгрупи першої групи власних надходжень бюджетних установ (ч. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI). Ці кошти залишаються у розпорядженні установи. Використовуйте їх на:

  • ремонт, модернізацію чи придбання нових необоротних активів та матеріальних цінностей;
  • покриття витрат, пов’язаних зі збиранням і транспортуванням макулатури на приймальні пункти;
  • господарські потреби установи, у т. ч. оплату комунальних послуг і енергоносіїв.

Отже, установа може використовувати на поповнення бібліотечного фонду кошти, отримані від реалізації списаних бібліотечних фондів (макулатури).

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304275

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171321

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33644