Як діяти, якщо є проблеми з доступом до АС «Є-Звітність»
Запитання
Як діяти клієнту Казначейства, якщо після підключення до АС «Є-Звітність» виникли проблеми з доступом?
Відповідь
Аби підключитись до АС «Є-Звітність», клієнти Казначейства на кожну посадову особу надавали до органу Казначейства за місцем обслуговування Заявку про надання доступу до АС «Є-Звітність».

- Чи виплачувати матеріальну допомогу сезонним працівникам?
- Чи повертає працівник допомогу в разі звільнення?
- Чи можна отримати дві допомоги за рік?
- Чи можна надати допомогу за попередній робочий рік?
- Чи впливає стаж роботи на надання допомоги?
- Чи можна виплатити допомогу працівнику, який звільняється?
- Чи включати допомогу в розрахунок відпускних?
У полі заявки «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису» потрібно було вказати саме серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису, отриманий в одному із Акредитованих центрів сертифікації ключів. Утім окремі клієнти Казначейства в цьому полі вказали серійний номер сертифікату шифрування, що унеможливило доступ до АС «Є-Звітність».
Тож якщо у вас є проблеми з доступом до АС «Є-Звітність», терміново перевірте правильність заповнення в Заявці поля «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису». Виявите помилку — зверніться до органу Казначейства за місцем обслуговування та уточніть серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису в заявці.
За інформацією Державної казначейської служби України