Відповідь
Так, індексувати орендну плату у 2017 році потрібно.
Призупинення індексації орендної плати на 2016 рік у разі оренди державного і комунального майна декларував Закон про Держбюджет-2016. Натомість його наступник — Закон про Держбюджет-2017 — згадки про призупинення індексації 2017-го не містить.
Тобто цьогоріч діють у звичайному порядку норми Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 04.10.1995 № 786 (далі — Методика). Керуючись цими нормами та умовами договору, і застосовуємо до орендної плати індекс інфляції.
Нагадаємо, що розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначають коригуванням розміру місячної орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць (п. 13 Методики).
На цьому наполягає й Фонд державного майна України в листі від 15.05.2017 № 10-16-9559.
Як належним чином оформити наказ про введення в експлуатацію основних засобів в бюджетних установах – дивіться у зразку, також додаємо приклад заповнення 2025.
Попри активне використання безготівкових розрахунків, касові операції залишаються актуальними для бюджетних установ. Розглянемо, як вести касу в 2025 році: які форми застосовувати, як правильно оприбутковувати готівку, які документи оформлювати та які граничні суми встановлені для розрахунків готівкою.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.