Заступники голів місцевих держадміністрацій: які підстави звільнити

385

Запитання

За яких підстав можна звільнити новопризначених голів місцевих держадміністрацій у день їх призначення?

Відповідь

Призначають на посаду та звільняють з посади першого заступника та заступників голови:

  • обласної державної адміністрації — голова обласної державної адміністрації за погодженням із КМУ;
  • районної державної адміністрації — голова районної державної адміністрації за погодженням з головою обласної державної адміністрації (ч. 2 ст. 10 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 № 586-XIV; далі — Закон № 586).

Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу

Перші заступники та заступники голів місцевих державних адміністрацій заявляють про припинення своїх повноважень новопризначеним головам місцевих державних адміністрацій у день їх призначення (ч. 3 ст. 10 Закону № 586).

Голови місцевих державних адміністрацій призначають на посади та звільняють з посад своїх заступників, керівників структурних підрозділів відповідно до статей 10 та 11 Закону № 586 (п. 3 ч. 1ст. 39 Закону № 586).

Тож підставою, аби звільнити з посад заступників голів місцевих державних адміністрацій, на думку Мінсоцполітики є підстави, передбачені іншими законами (п. 9 ч. 1 ст. 36 КЗпП).

Джерело: Лист Мінсоцполітики від 14.06.2019 № 921/0/206-19

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
32366

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
159059

Довідка про зміни до кошторису

Як внести зміни до кошторису бюджетної установи: ➤ у яких ситуаціях вносити ➤ як змінювати кошторис ➤ у які строки ➤ довідка про зміни до кошторису - бланк ➤ зразок заповнення довідки про зміни до кошторису
69204

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
14357

Касова книга – бланк | зразок

Касова книга слугує для узагальнення обліку готівкових операцій за день. Як правильно вести касову книгу у бюджетній установі? Чим відрізняється ведення касової книги в електронному вигляді? З’ясуємо разом.
35013