Заступники голів місцевих держадміністрацій: які підстави звільнити

483

Запитання

За яких підстав можна звільнити новопризначених голів місцевих держадміністрацій у день їх призначення?

Відповідь

Призначають на посаду та звільняють з посади першого заступника та заступників голови:

  • обласної державної адміністрації — голова обласної державної адміністрації за погодженням із КМУ;
  • районної державної адміністрації — голова районної державної адміністрації за погодженням з головою обласної державної адміністрації (ч. 2 ст. 10 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 № 586-XIV; далі — Закон № 586).

Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу

Перші заступники та заступники голів місцевих державних адміністрацій заявляють про припинення своїх повноважень новопризначеним головам місцевих державних адміністрацій у день їх призначення (ч. 3 ст. 10 Закону № 586).

Голови місцевих державних адміністрацій призначають на посади та звільняють з посад своїх заступників, керівників структурних підрозділів відповідно до статей 10 та 11 Закону № 586 (п. 3 ч. 1ст. 39 Закону № 586).

Тож підставою, аби звільнити з посад заступників голів місцевих державних адміністрацій, на думку Мінсоцполітики є підстави, передбачені іншими законами (п. 9 ч. 1 ст. 36 КЗпП).

Джерело: Лист Мінсоцполітики від 14.06.2019 № 921/0/206-19

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет 2025

Верховна Рада прийняла в цілому законопроєкт за № 12000 «Про Державний бюджет України на 2025 рік» враховуючи пропозиції комітету ВРУ з питань бюджету. Наразі документ готується на підпис. Після підписання главою держави та офіційного оприлюднення тексту закону, він набере чинності з 01.01.2025. У статті поговоримо про основні показники Держбюджету 2025.
220

Відшкодування комунальних послуг орендарями

Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
33596

Програмна класифікація видатків: обираємо назву бюджетної програми

У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
1573

Реєстрація бюджетних зобов’язань: робочі ситуації

Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
34665

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
343018