Чи треба оплачувати підвищення кваліфікації сестри медичної дошкільного закладу?

2138

Запитання

Хто має оплатити курси підвищення кваліфікації сестрі медичній дошкільного закладу?

Відповідь

Професійне навчання та підвищення кваліфікації медичних працівників будь-яких закладів незалежно від форми власності й відомчої приналежності входить до обов’язків роботодавця. Це стосується й фінансування зазначених заходів. Така норма закріплена у статті 201 Кодексу законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VIII, де визначено, що для професійної підготовки й підвищення кваліфікації працівників власник або уповноважений ним орган організує індивідуальне, бригадне, курсове та інше виробниче навчання за рахунок підприємства, організації, установи.

Отже, у випадку з навчанням сестри медичної дошкільного закладу оплатити курси підвищення кваліфікації має засновник цього дошкільного закладу.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Штраф за неоформленого працівника: вбережіть себе

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
40052

Повна матеріальна відповідальність: особливості та зразок договору

Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
116577

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
121076

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
52292