Що змінилося в заповненні інформації про контрагентів на веб-порталі Є-data ?

698

Запитання

Нещодавно розробники веб-порталу Є-data змінили форму інформації про укладені за звітний період договори. Що змінилося в заповненні інформації про контрагентів на веб-порталі Є-data ?

Відповідь

Нині користувачі можуть вносити дані по багатосторонніх договорах чи додаткових угодах та зазначати всіх контрагентів. Інформацію про контрагента тепер можна змінювати в процесі виконання договору.

►Які штрафи і відповідальність передбачені за неоприлюднення інформації на Є-дата

Проте під час роботи на веб-порталі все ж виникають певні незручності. Наприклад, потрібно багаторазово вносити одну й ту саму інформацію про контрагента в різні документи. Уникнути повторів можна було б завдяки інтеграції веб-порталу з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). Тоді користувач вказував би лише ЄДРПОУ/ІНН контрагента, а решту інформації веб-портал заповнював би автоматично.

►Як оприлюднювати інформацію про використання бюджетних коштів

Однак інтеграція з ЄДР має певні недоліки: по-перше, доступ до ЄДР є платним, по-друге — реєстр не передає даних по ІНН фізичних осіб — підприємців/приватних підприємств, оскільки дотримується норм Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. Як би там не було, переговори щодо інтеграції з ЄДР тривають.

Аби було зручніше вносити дані про контрагента, ми вирішили впровадити «Довідник контрагентів» у службовому кабінеті користувача.

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
32366

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
159059

Довідка про зміни до кошторису

Як внести зміни до кошторису бюджетної установи: ➤ у яких ситуаціях вносити ➤ як змінювати кошторис ➤ у які строки ➤ довідка про зміни до кошторису - бланк ➤ зразок заповнення довідки про зміни до кошторису
69204

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
14357

Касова книга – бланк | зразок

Касова книга слугує для узагальнення обліку готівкових операцій за день. Як правильно вести касову книгу у бюджетній установі? Чим відрізняється ведення касової книги в електронному вигляді? З’ясуємо разом.
35013