Як надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу через Е-кабінет

472

Запитання

Яким чином страхувальник (роботодавець) може надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет та за яким ідентифікатором форми?

Відповідь

У відкритій частині Електронного кабінету в розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».

Так, в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач може створити, заповнити, відредагувати, підписати та надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу в електронній формі за ідентифікатором форми J/F3001001.

ЗІР, категоіря 201.10

тест для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Штатний розпис 2024

Окремі форми штатного розпису змінили, кого це стосується, яку форму штатного розпису обрати та як заповнити розглянемо далі у публікації.
150575