Установа переуклала з орендодавцем договір оренди приміщення: що з формою 20-ОПП

777

Запитання

Бюджетна установа орендує приміщення з 2011 року. Форму 20-ОПП з ознакою «1 — первинне надання інформації про об’єкти оподаткування» щодо такого приміщення установа подала ще в 2011 році. Наразі строк договору оренди сплив, і установа уклала новий договір оренди приміщення з тим самим орендодавцем строком на 2 роки. Чи потрібно повідомляти податківців за формою 20-ОПП про новий договір оренди, якщо ані адреса приміщення, ані орендодавець не змінилися?

Відповідь

Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок

Ні, повідомляти не потрібно, і от чому.

Порядок обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням (далі — Об’єкти) визначає розділ VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (далі — Порядок № 1588).

ПК та Порядок № 1588 зобов’язують установи та організації інформувати протягом 10 робочих днів орган ДПС за основним місцем обліку у формі № 20-ОПП про реєстрацію, створення чи відкриття, оренду чи суборенду, закриття чи вибуття:

  • відокремлених підрозділів;
  • об’єктів рухомого і нерухомого майна (майнових об’єктів);
  • об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних із оподаткуванням, або через який установа веде діяльність (усе перелічене далі — Об’єкт).

Також форму 20-ОПП потрібно подавати, якщо відбулася зміна відомостей про Об’єкт, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану. У такому разі платник податку має надати до органу ДПС за основним місцем обліку форму № 20-ОПП:

  • з оновленою інформацією про Об’єкт, щодо якого відбулися зміни;
  • у такому ж порядку та строки, як і при реєстрації, створенні чи відкритті Об’єкта;
  • з кодом ознаки надання інформації— «3 — зміна відомостей про об’єкт оподаткування».

Зверніть увагу, що форма № 20-ОПП не містить графи, де можна вказати реквізити, зокрема, договору оренди Об’єкта. Важливою для заповнення форми № 20-ОПП є лише інформація про тип, найменування, місцезнаходження, стан і вид права на Об’єкт.

Тож позаяк у нашій ситуації місцезнаходження і стан Об’єкта — орендованого приміщення у зв’язку з переукладенням договору оренди не змінилися, форму № 20-ОПП до органу ДПС подавати не потрібно.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304426

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171436

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33653