Установа переуклала з орендодавцем договір оренди приміщення: що з формою 20-ОПП

1154

Запитання

Бюджетна установа орендує приміщення з 2011 року. Форму 20-ОПП з ознакою «1 — первинне надання інформації про об’єкти оподаткування» щодо такого приміщення установа подала ще в 2011 році. Наразі строк договору оренди сплив, і установа уклала новий договір оренди приміщення з тим самим орендодавцем строком на 2 роки. Чи потрібно повідомляти податківців за формою 20-ОПП про новий договір оренди, якщо ані адреса приміщення, ані орендодавець не змінилися?

Відповідь

Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок

Ні, повідомляти не потрібно, і от чому.

Порядок обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням (далі — Об’єкти) визначає розділ VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (далі — Порядок № 1588).

ПК та Порядок № 1588 зобов’язують установи та організації інформувати протягом 10 робочих днів орган ДПС за основним місцем обліку у формі № 20-ОПП про реєстрацію, створення чи відкриття, оренду чи суборенду, закриття чи вибуття:

  • відокремлених підрозділів;
  • об’єктів рухомого і нерухомого майна (майнових об’єктів);
  • об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних із оподаткуванням, або через який установа веде діяльність (усе перелічене далі — Об’єкт).

Також форму 20-ОПП потрібно подавати, якщо відбулася зміна відомостей про Об’єкт, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану. У такому разі платник податку має надати до органу ДПС за основним місцем обліку форму № 20-ОПП:

  • з оновленою інформацією про Об’єкт, щодо якого відбулися зміни;
  • у такому ж порядку та строки, як і при реєстрації, створенні чи відкритті Об’єкта;
  • з кодом ознаки надання інформації— «3 — зміна відомостей про об’єкт оподаткування».

Зверніть увагу, що форма № 20-ОПП не містить графи, де можна вказати реквізити, зокрема, договору оренди Об’єкта. Важливою для заповнення форми № 20-ОПП є лише інформація про тип, найменування, місцезнаходження, стан і вид права на Об’єкт.

Тож позаяк у нашій ситуації місцезнаходження і стан Об’єкта — орендованого приміщення у зв’язку з переукладенням договору оренди не змінилися, форму № 20-ОПП до органу ДПС подавати не потрібно.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Власні надходження бюджетних установ

Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.
75413

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
171508

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44917

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83531

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
262