Установа переуклала з орендодавцем договір оренди приміщення: що з формою 20-ОПП

989

Запитання

Бюджетна установа орендує приміщення з 2011 року. Форму 20-ОПП з ознакою «1 — первинне надання інформації про об’єкти оподаткування» щодо такого приміщення установа подала ще в 2011 році. Наразі строк договору оренди сплив, і установа уклала новий договір оренди приміщення з тим самим орендодавцем строком на 2 роки. Чи потрібно повідомляти податківців за формою 20-ОПП про новий договір оренди, якщо ані адреса приміщення, ані орендодавець не змінилися?

Відповідь

Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок

Ні, повідомляти не потрібно, і от чому.

Порядок обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням (далі — Об’єкти) визначає розділ VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (далі — Порядок № 1588).

ПК та Порядок № 1588 зобов’язують установи та організації інформувати протягом 10 робочих днів орган ДПС за основним місцем обліку у формі № 20-ОПП про реєстрацію, створення чи відкриття, оренду чи суборенду, закриття чи вибуття:

  • відокремлених підрозділів;
  • об’єктів рухомого і нерухомого майна (майнових об’єктів);
  • об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних із оподаткуванням, або через який установа веде діяльність (усе перелічене далі — Об’єкт).

Також форму 20-ОПП потрібно подавати, якщо відбулася зміна відомостей про Об’єкт, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану. У такому разі платник податку має надати до органу ДПС за основним місцем обліку форму № 20-ОПП:

  • з оновленою інформацією про Об’єкт, щодо якого відбулися зміни;
  • у такому ж порядку та строки, як і при реєстрації, створенні чи відкритті Об’єкта;
  • з кодом ознаки надання інформації— «3 — зміна відомостей про об’єкт оподаткування».

Зверніть увагу, що форма № 20-ОПП не містить графи, де можна вказати реквізити, зокрема, договору оренди Об’єкта. Важливою для заповнення форми № 20-ОПП є лише інформація про тип, найменування, місцезнаходження, стан і вид права на Об’єкт.

Тож позаяк у нашій ситуації місцезнаходження і стан Об’єкта — орендованого приміщення у зв’язку з переукладенням договору оренди не змінилися, форму № 20-ОПП до органу ДПС подавати не потрібно.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9595

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125293

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364445

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147583