В установу призначили нового керівника: чи потрібно укладати новий колдоговір

1448
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

В установу призначили нового керівника. Чи можна вважати чинним колективний договір, який укладали з іншим керівником?

Відповідь

Колективний договір укладають на основі законодавства та прийнятих сторонами зобов’язань, щоб урегулювати виробничі, трудові та соціально-економічні відносини і узгодити інтереси працівників та роботодавців.

ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

Якщо змінюється керівник установи, чинність колективного договору зберігається протягом строку його дії, але не більше одного року. У цей період сторони повинні розпочати переговори і укласти новий чи змінити або доповнити чинний колективний договір (ч. 6 ст. 9 Закону України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 № 3356-XII).

Зміни до договору набирають чинності з дня, коли їх підписали сторони або з дня, зазначеного у змінах. Сторони, що уклали угоду, мають інформувати громадян через засоби масової інформації про зміни та доповнення до угоди і розміщувати текст угоди у засобах масової інформації.

Отже, за зміни керівника установи залишається чинним попередній колективний договір, але не більше одного року.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерська довідка – ЗРАЗОК

Для яких саме господарських операцій складається бухгалтерська довідка? Яку інформацію у ній вказувати? Відповімо на запитання й наведемо зразки заповнення для різних робочих ситуацій.
47015

Списання ліків у бюджетній установі

Прочитайте, що робити з лікарськими засобами після того, як спливе термін їх придатності та як правильно списати протерміновані ліки.
13147

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити.
64295