В установу призначили нового керівника: чи потрібно укладати новий колдоговір

1723
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

В установу призначили нового керівника. Чи можна вважати чинним колективний договір, який укладали з іншим керівником?

Відповідь

Колективний договір укладають на основі законодавства та прийнятих сторонами зобов’язань, щоб урегулювати виробничі, трудові та соціально-економічні відносини і узгодити інтереси працівників та роботодавців.

ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

Якщо змінюється керівник установи, чинність колективного договору зберігається протягом строку його дії, але не більше одного року. У цей період сторони повинні розпочати переговори і укласти новий чи змінити або доповнити чинний колективний договір (ч. 6 ст. 9 Закону України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 № 3356-XII).

Зміни до договору набирають чинності з дня, коли їх підписали сторони або з дня, зазначеного у змінах. Сторони, що уклали угоду, мають інформувати громадян через засоби масової інформації про зміни та доповнення до угоди і розміщувати текст угоди у засобах масової інформації.

Отже, за зміни керівника установи залишається чинним попередній колективний договір, але не більше одного року.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123558

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307170

Посадова інструкція бухгалтера бюджетної установи – зразок

Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.
70161