В установу призначили нового керівника: чи потрібно укладати новий колдоговір

1800
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

В установу призначили нового керівника. Чи можна вважати чинним колективний договір, який укладали з іншим керівником?

Відповідь

Колективний договір укладають на основі законодавства та прийнятих сторонами зобов’язань, щоб урегулювати виробничі, трудові та соціально-економічні відносини і узгодити інтереси працівників та роботодавців.

ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

Якщо змінюється керівник установи, чинність колективного договору зберігається протягом строку його дії, але не більше одного року. У цей період сторони повинні розпочати переговори і укласти новий чи змінити або доповнити чинний колективний договір (ч. 6 ст. 9 Закону України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 № 3356-XII).

Зміни до договору набирають чинності з дня, коли їх підписали сторони або з дня, зазначеного у змінах. Сторони, що уклали угоду, мають інформувати громадян через засоби масової інформації про зміни та доповнення до угоди і розміщувати текст угоди у засобах масової інформації.

Отже, за зміни керівника установи залишається чинним попередній колективний договір, але не більше одного року.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальний ордер № 5: як заповити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
65632

Заява-розрахунок на виплату лікарняних: зразок

У статті актуальний бланк і зразок заяви-розрахунку на отримання лікарняних від ПФУ. Скористайтеся алгоритмом заповнення, щоб подати заяву-розрахунок лікарняних без помилок.
112040

Як заповнити бухгалтерську довідку

Для яких саме господарських операцій складається бухгалтерська довідка? Яку інформацію у ній вказувати? Відповімо на запитання й наведемо зразки заповнення для різних робочих ситуацій.
56328

Форма 1-ОПП: заповнення та подання

Щоб зареєструватись у відповідному органі ДПС як платники податку, бюджетні установи зобов’язані подати контролюючому органу заяву – форма 1-ОПП. Розглянемо, що це за форма, коли її слід подавати і як заповнювати.
65780

Колективний договір: як укласти без помилок

Коли доцільно укладати колективний договір? На що звертають увагу ревізори, коли перевіряють його? Яких помилок найчастіше припускаються установи, коли укладають колективні договори? На ці та інші гострі запитання отримаєте відповіді у статті
31451