В установу призначили нового керівника: чи потрібно укладати новий колдоговір

2845
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

В установу призначили нового керівника. Чи можна вважати чинним колективний договір, який укладали з іншим керівником?

Відповідь

Колективний договір укладають на основі законодавства та прийнятих сторонами зобов’язань, щоб урегулювати виробничі, трудові та соціально-економічні відносини і узгодити інтереси працівників та роботодавців.

ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

Якщо змінюється керівник установи, чинність колективного договору зберігається протягом строку його дії, але не більше одного року. У цей період сторони повинні розпочати переговори і укласти новий чи змінити або доповнити чинний колективний договір (ч. 6 ст. 9 Закону України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 № 3356-XII).

Зміни до договору набирають чинності з дня, коли їх підписали сторони або з дня, зазначеного у змінах. Сторони, що уклали угоду, мають інформувати громадян через засоби масової інформації про зміни та доповнення до угоди і розміщувати текст угоди у засобах масової інформації.

Отже, за зміни керівника установи залишається чинним попередній колективний договір, але не більше одного року.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
121193

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70518

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73653

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105185

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26767