Бухгалтер неправильно застосував КЕКВ: чи можна виправити
Запитання
Напередодні Нового року установа, в якої є підопічні діти, закупила кондитерські вироби і планує їх розфасувати та роздати дітям як подарунки. Бухгалтер отримав від постачальника кондитерських виробів усі необхідні документи, які надав до Казначейства для оплати за КЕКВ 2210. Згодом бухгалтер прочитав роз’яснення, що якщо установа придбаває кондитерські вироби і планує їх розфасувати, то оплачувати їх потрібно за КЕКВ 2230. Чи може бухгалтер відкликати платіжне доручення та внести зміни до кошторису, аби виправити таку помилку?
Відповідь
Так, може. За певних умов.
Порядок казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затверджений наказом Мінфіну 24.12.2012 № 1407 (далі — Порядок № 1407) передбачає, що розпорядник бюджетних коштів має право в будь-який час переказати кошти зі свого рахунку і відкликати платіжні доручення з органу Казначейства, що його обслуговує (п. 11.5 розд. XI Порядку № 1407). Щоб відкликати платіжне доручення, установа має надати до органу Казначейства лист за підписом посадової особи розпорядника бюджетних коштів, яка має право першого підпису розрахункових документів. Платіжні доручення можна відкликати лише в повній сумі.
Аналогічну норму передбачає і пункт 10.4 глави 10 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну 23.08.2012 № 938.
Якщо в установи не вистачає коштів за КЕКВ 2230 «Продукти харчування», щоб оплатити кондитерські вироби, вона може внести зміни до кошторису і перерозподілити бюджетні асигнування відповідно до економічної класифікації видатків бюджету. Таку можливість передбачає пункт 47 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабміну від 28.02.2002 № 228.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.